افزایش دمای تهران تا سه شنبه؛ هوای مرکز پاییزی می گردد؟ ، وقوع گرد و خاک در جنوب استان

به گزارش تعطیلات رو، بر اساس اعلام داره کل هواشناسی استان تهران، شرایط جوی این استان صاف تا کمی ابری است و افزایش نسبی دما تا اواسط هفته برای آن پیش بینی می گردد.

افزایش دمای تهران تا سه شنبه؛ هوای مرکز پاییزی می گردد؟ ، وقوع گرد و خاک در جنوب استان

به گزارش خبرنگاران، بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، شرایط جوی استان تهران برای 5 روز آینده، آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات همراه با افزایش ابرناکی پیش بینی می گردد.

برای سه شنبه و چهارشنبه (19 و 20 مهرماه) در غرب و نیمه جنوبی استان در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با خیزش موقت گردوخاک و احتمال کاهش نسبی کیفیت هوا و دید افقی مورد انتظار است.

از امروز تا سه شنبه روند تدریجی و افزایش نسبی دما و برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (20 و 21 مهرماه) هفته جاری کاهش نسبی دما پیش بینی می گردد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 29 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (18 مهرماه) صاف تا کمی ابری و غبار صبحگاهی و وزش باد با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 29 درجه سانتیگراد و طی سه شنبه (19 مهرماه) صاف تا کمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 30 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2215

به "افزایش دمای تهران تا سه شنبه؛ هوای مرکز پاییزی می گردد؟ ، وقوع گرد و خاک در جنوب استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش دمای تهران تا سه شنبه؛ هوای مرکز پاییزی می گردد؟ ، وقوع گرد و خاک در جنوب استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید