افزایش سطح آب و اعلام وضعیت اضطراری در پایتخت کانادا

به گزارش تعطیلات رو، در پی وقوع سیل و بالا آمدن آب در مرکز کانادا، شهردار اتاوا، پایتخت این کشور اعلام وضعیت اضطراری نموده و مقامات کِبِک نسبت به خطر شکسته شدن یک سد برق آبی هشدار داده اند.

افزایش سطح آب و اعلام وضعیت اضطراری در پایتخت کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

جیم واتسون، شهردار اتاوا در واکنش به افزایش سطح آب در امتداد رودخانه اتاوا و پیش بینی های هواشناسی نسبت به بارندگیهای شدید در روز آدینه، وضعیت را اضطراری اظهار داشت.

واتسون هم چنین در پیامی توییتری از دولت استانی انتاریو و ارتش کانادا درخواست یاری نموده و هشدار داد: در حال حاضر حجم سیلاب های پیش بینی شده، بیش از سطوح قابل توجهی است که در سال 2017 میلادی منجر به آسیب دیدن ساختمان های بسیاری در شهر اتاوا شده بود.

طبق اعلام یک وب سایت دولتیِ کانادا سیلاب های بهاری در استان کبک تاکنون منجر به کشته شدن یک نفر و تخلیه شبانه اجباری بیش از 900 نفر از خانه هایشان شده است.

پیش بینی بارندگی های شدیدتر و تدوام آن ها، نگرانی ها را نسبت به خطر شکسته شدن سد برق آبی بِل فالز در بخش های غربی کبک به دلیل بالا آمدن سطح آب افزایش داده است و از همین رو 250 نفر به طور ایمن از خانه هایشان در اطراف این سد تخلیه شده اند.

بنابر گزارش رویترز، این سد بخشی از یک نیروگاه برق است که دیگر برق فراوری نمی کند اما به طور منظم توسط ماموران بازرسی می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 533

به "افزایش سطح آب و اعلام وضعیت اضطراری در پایتخت کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سطح آب و اعلام وضعیت اضطراری در پایتخت کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید