البخیتی: طرح سعودی ها فریبکارانه است

به گزارش تعطیلات رو، خبرگزاری خبرنگاران- محمد البخیتی عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن طرح پیشنهادی سعودی ها برای به اصطلاح صلح را تلاش برای گمراه کردن و فریب دادن افکار عمومی جهان دانست.

البخیتی: طرح سعودی ها فریبکارانه است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به به اصطلاح طرح پیشنهادی عربستان سعودی برای حل بحران یمن، این کشور را به تلاش برای گمراه کردن و فریب دادن افکار عمومی جهان از طریق ارائه این طرح متهم کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین محمد البخیتی افزود وقتی یکی از طرف های این درگیری ادعا می کند خارج از منازعه است نمی توان این درگیری را متوقف کرد.

وی که در گفتگو با المیادین سخن می گفت، طرح عربستان سعودی را تلاشی برای دور زدن صلح و اعمال قیمومیت خود بر یمن دانست و افزود عربستان سعودی می خواهد با این طرح افکار عمومی جهان با فریب دهد.

البخیتی ادامه داد: تماس ها با عربستان به صورت مستقیم و با آمریکا از طریق عمان صورت می گیرد. نکته جدید طرح عربستان سعودی آن است که ریاض با متوقف کردن جنگ در همه جبهه ها موافقت کرده است.

البخیتی ادامه داد: عربستان شرط کرده است که یمن تحت قیمومیت آن باشد بنابراین طرح این کشور دیگر طرح صلح نیست و این طرح با توجه به شروطی که در آن مطرح شده است مردود است.

عضو شورای سیاسی یمن گفت: آنچه را آمریکا بیان کرد، عربستان سعودی در طرح خود مجددا تکرار کرد. درگیری ها به سبب تشدید حملات متجاوزان ادامه دارد. ما جز بازپس دریافت میدان های نفتی، هیچ راهی برای شکستن محاصره یمن نداریم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1647

به "البخیتی: طرح سعودی ها فریبکارانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "البخیتی: طرح سعودی ها فریبکارانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید