امری: از فرصت های مان به خوبی استفاده کردیم، بازی با لیورپول سخت خواهد بود

به گزارش تعطیلات رو، سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش در بازی با برنلی ابراز رضایت کرد.

امری: از فرصت های مان به خوبی استفاده کردیم، بازی با لیورپول سخت خواهد بود

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، اونای امری که تیم تحت هدایتش عصر امروز (شنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 2 بر یک برنلی را از پیش رو برداشت و به دومین برد متوالی خود رسید، پس از این بازی گفت: بابت این پیروزی راضی هستیم. ما از فرصت های خود به خوبی استفاده کردیم و 2 بر یک بردیم. لحظاتی از بازی بود که ما نتوانستیم برنامه بازی خود را پیاده کنیم، چون بازیکنان برنلی به ما فشار آوردند. می خواستیم که در استادیوم امارات جو خوبی حاکم باشد و طرفداران مان هم همین کار را کردند. به نظرم ما با چند بازیکن جدیدی که به ترکیب مان اضافه کردیم، بازی خوبی از خود ارائه کردیم.

سرمربی اسپانیایی توپچی های لندن در خصوص شروع قدرتمند تیمش در فصل جاری یادآور شد: ما این فصل را برخلاف فصل گذشته با دو پیروزی متوالی شروع کردیم. هر بازی یک چالش برای ما به شمار می رود. راضییم که از دو بازی اول مان 6 امتیاز کسب نموده ایم. هفته بعد با لیورپول بازی داریم که چالشی بزرگ است. باید واقع بین باشیم، بازی با آنها سخت خواهد بود.

وی همچنین در تمجید از هافبک اسپانیایی اش گفت: سبایوس از کیفیت بازی اش در بهترین پست (هافبک نفوذی) استفاده کرد. پیش از اینکه سبایوس به آرسنال بیاید با او صحبت کردم و گفتم که قصد دارم از او در پست هافبک راست و هافبک نفوذی استفاده کنم. او می تواند حس بهتری در زمین داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 341

به "امری: از فرصت های مان به خوبی استفاده کردیم، بازی با لیورپول سخت خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امری: از فرصت های مان به خوبی استفاده کردیم، بازی با لیورپول سخت خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید