ایجاد تابلوی جدید برای شرکت های استارت آپی در بورس

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر حسن قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادر در نشستی با رییس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: برای عملیاتی شدن مدل های پیشنهادی صندوق نوآوری آماده همکاری هستیم. بر این اساس می توان موارد درخواستی را مورد به مورد اجرایی کنیم و در صورت بروز مشکل، چالش های پیش رو را حل کرد. به همین منظور مدل های پیشنهادی را آنالیز می کنیم اگر قرار به تسهیل گری یا ایجاد تغییر در امور باشد همکاری می کنیم تا ورود شرکت های دانش بنیان به بورس تسهیل گردد.

ایجاد تابلوی جدید برای شرکت های استارت آپی در بورس

قالیباف ضمن اشاره به اینکه شرکت های مشاور در بازار سرمایه می توانند در ارایه مشاوره به شرکت های استارت آپی و دانش بنیان در بورس راه حل ارائه نمایند گفت: آمادگی همکاری برای ایجاد تابلوی جدید برای شرکت های استارت آپی و متناسب سازی شرایط پذیرش با ویژگی های شرکت های نواور را داریم.

وی در ادامه با اشاره به یک نمونه پیروز در سازمان بورس بر اساس خلاقیت های شرکت های مشاور در بازار سرمایه، گفت: شرکت های مشاور در بازار سرمایه می توانند در ارائه مدل های خلاقانه برای حضور شرکت های دانش بنیان در بورس راه حل ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1087

به "ایجاد تابلوی جدید برای شرکت های استارت آپی در بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد تابلوی جدید برای شرکت های استارت آپی در بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید