ایده هایی از دکوراسیون داخلی با سنگ مرمر

به گزارش تعطیلات رو، از گذشته تا به امروز سنگ مرمر به عنوان لوکس ترین، زیباترین و در عین حال مستحکم ترین بافت در نمای بیرونی و داخلی منزل به کار می رود. یکی از علل ماندگاری و استفاده این سنگ در دکوراسیون داخلی، نما و جلوه زیبا و براق آن است. سنگ مرمر بسیار بادوام بوده و با هر سبک دکوراسیون به آسانی ترکیب می گردد و از آن در طراحی داخلی آشپزخانه، اتاق نشیمن، دفتر کار و سایر موارد استفاده می گردد. با توجه به اهمیت سنگ مرمر قصد داریم در این مقاله به کاربرد این سنگ در دکوراسیون داخلی بپردازیم، امیدواریم که مورد توجه تان قرار بگیرد.

ایده هایی از دکوراسیون داخلی با سنگ مرمر

دکوراسیون داخلی با سنگ مرمر

سنگ مرمر یک سنگ منحصربه فرد است که در عین داشتن قابلیت های زیبایی شناسی و محصورکننده، دارای تنوع رنگ نیز می باشد؛ و به همین منظور قابلیت تطابق با سایر بافت ها در منازل را نیز دارد. این سنگ با همه بافت ها در منزل به صورت هماهنگ عمل نموده و هرگز به صورت بافت ناهماهنگ بروز نمی نماید؛ بنابراین انتخاب و استفاده از این سنگ در دکوراسیون داخلی این اطمینان را می دهد که انتخاب درست و به جایی داشته اید.

کاربرد سنگ مرمر در دکوراسیون داخلی

با توجه به این که سنگ مرمر یک سنگ دگرگونی است و در طبیعت یافت می گردد به عنوان یک سنگ گران قیمت در دکوراسیون به شمار میرود؛ اما به علت استحکام و ماندگاری بالایی که دارد بسیار ارزان هست. از این سنگ طبیعی زیبا به روش های مختلف در معماری، صنعت ساختمان، هنرهای تجسمی، دکور، تزئینات، مجسمه سازی و غیره استفاده می گردد. بعلاوه با توجه به قابلیت شست وشویی که دارد به آسانی تمیز می گردد و به همین علت این سنگ برای سرویس بهداشتی و حمام و غیره که مدام در معرض آلودگی هستند نیز گزینه مناسبی می باشد. در ادامه ما ایده استفاده از این سنگ برای دکوراسیون داخلی را به شما معرفی می کنیم و شما می توانید در دکوراسیونتان متناسب با بودجه ای که دارید از آن استفاده بکنید.

دکوراسیون آشپزخانه با سنگ مرمر

این روزها آشپزخانه های سفید با دیواره ها و پیش خوان های مرمری در همه جا دیده می شوند. به این علت که رنگ سفید باعث زیباتر و بزرگ تر به نظر رسیدن فضا و تقویت دیگر عناصر طراحی می گردد. با اضافه شدن سنگ مرمر به آشپزخانه همراه با کفپوش های چوبی، چراغ های آویزی و وسایل استیلی باعث می گردد فضای آشپزخانه جلوه ای مجلل و لوکس به خود بگیرد. کانتر یا جزیره (کابینت وسط آشپزخانه)، دیوار پشتی کابینت ها، سینک ظرفشویی و غیره گزینه جالبی برای دکوراسیون آشپزخانه با سنگ مرمر می باشند.

دکوراسیون اتاق نشیمن با سنگ مرمر

برای استفاده از سنگ مرمر در اتاق نشیمن گزینه های زیادی وجود دارد. استفاده از سنگ مرمر در اتاق نشیمن می تواند هم شامل دیوارها باشد مثلاً دیوار پشت تلویزیون و هم شامل سایر بخش ها از جمله استفاده از آن در طراحی شومینه که علاوه بر مقاومت در برابر حرارت، جلوه ای زیبا و مجذوب کنندهی را به اتاق نشیمن شما می بخشد. بعلاوه سنگ مرمر برای کنسول، میز جلو مبلی و همین طور کفپوش اتاق نشیمن نیز گزینه بسیار مناسبی است.

دکوراسیون حمام با سنگ مرمر

وجود رگه هایی در داخل سنگ مرمر زیبایی آن را دوچندان نموده است. به همین علت به کار بردن آن در طراحی داخلی نمایی زیبا و خیره کننده ای را به وجود می آورد. استفاده از سنگ مرمر در طراحی حمام نیز قطعاً نتیجه زیبا و متفاوتی را در پی خواهد داشت. سنگ مرمر نمونه ای مناسب برای استفاده در قسمت های مختلف حمام از جمله سقف، دیوار، کفپوش، دیوار پشت سینک روشویی، وان حمام، المان های تزئینی و سایر موارد می باشد.

دکوراسیون دفترکار با سنگ مرمر

طراحی دفترکار با سنگ مرمر طبیعی می تواند حس و حال شیک، مجذوب کننده و تجملی را به دکوراسیون محل کار شما بدهد. استفاده از سنگ مرمر محیط کار را به یک محیط خلاق، پویا و رسمی تبدیل می نماید که علاوه بر ایجاد تأثیر در مشتری باعث افزایش سودآوری و بهره وری شرکت نیز می گردد. سازگاری، زیبایی و ماندگاری سنگ مرمر آن را به یک انتخاب منحصربه فرد و ایده آل برای میزهای اتاق کنفرانس، کفپوش، دیوار و سایر موارد در محل کار تبدیل نموده است.

سنگ مرمر مصنوعی در دکوراسیون داخلی

سنگ مرمر به صورت طبیعی و مصنوعی می باشد. سنگ مرمر طبیعی به صورت طبیعی و خام در طبیعت یافت می گردد اما سنگ مرمر مصنوعی از ترکیب رزین و سنگدانه های طبیعی به وجود می آید.

سنگ مرمر مصنوعی همچون سنگ مرمر طبیعی دارای مقاومت بالایی بوده و ظاهری زیبایی دارد و هزینه آن نسبت به سنگ طبیعی بسیار ارزان می باشد. از سنگ مرمر مصنوعی نیز در نمای بیرونی ساختمان و بعلاوه دکوراسیون داخلی منزل از جمله راهرو، آشپزخانه، اتاق نشیمن، کفپوش و سایر موارد می توان استفاده کرد.

استفاده از سنگ مرمر در دکوراسیون داخلی

خواسته های ما به طور مداوم در حال تغییر با روینمودهای تازه هستند، سنگ طبیعی به علت سازگاری بالا، ذات مدرن خود و مناسب بودن با هر منطقه ای، بی شک برترین گزینه برای نمای داخلی و خارجی ساختمان ها و فضای اداری به شمار می رود. سنگ مرمر نیز به عنوان یک ماده طبیعی مهم و بسیار کاربردی در دکوراسیون به شمار میرود و کماکان توانسته محبوبیت و مجذوب کنندهیت خود را در ادوار مختلف حفظ کند. وجود رگه های طبیعی در سنگ مرمر باعث به وجود آمدن تنوع زیاد در بافت و جلوه این سنگ شده است

استفاده از سنگ مرمر در دکوراسیون داخلی بسیار گران قیمت بوده و هزینه بالایی دارد اما به علت استحکام و مقاومت بالا و در عین حال ظاهری زیبا و مجذوب کنندهش ارزش هزینه و سرمایه گذاری را دارد و از آن طی سال های اخیر در موارد مختلف از جمله معماری و صنعت ساختمان استفاده می گردد. آنچه که ما در اینجا بیان کردیم تنها نمونه هایی از ایده ها و کاربردهای سنگ مرمر هست، امیدواریم این ایده ها راهگشای شما بوده باشد تا بتوانید دکوراسیون منحصر به فردی را برای خودتان بسازید.

منبع: اتاق
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2096

به "ایده هایی از دکوراسیون داخلی با سنگ مرمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده هایی از دکوراسیون داخلی با سنگ مرمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید