ببینید؛ کنسول ریموت پلی PlayStation Portal آبان ماه منتشر می گردد

به گزارش تعطیلات رو، سونی به تازگی اعلام نموده است که محصول تازه این شرکت یعنی پلی استیشن پرتابل در آبان ماه منتشر خواهد شد.

ببینید؛ کنسول ریموت پلی PlayStation Portal آبان ماه منتشر می گردد

کمتر از دو هفته پیش، سونی تایید کرد که Project Q به پلی استیشن پرتابل لقب گرفته است. این کنسول به کاربران پلی استیشن این امکان را می دهد تا بازی های خود را به وسیله قابلیت ریموت پلی (Remote Play) روی یک نمایشگر 8 اینچی تجربه نمایند. این نمایشگر خروجی 1080p و 60 هرتز خواهد داشت و تمام ویژگی های یک دسته دوال سنس از جمله بازخورد لمسی و ماشه های تطبیقی را در خود دارد و از وای فای برای اتصال به پلی استیشن 5 استفاده می نماید. در حالی که سونی ادعا می نماید که پلی استیشن پرتابل عمر باتری مشابهی با دسته دوال سنس خواهد داشت، تنها زمان نشان می دهد که آیا این مورد درست خواهد بود یا خیر.

پلی استیشن پرتابل در روز 15 نوامبر (24 آبان) امسال به صورت جهانی منتشر خواهد شد. در زمان نگارش این مطلب، کاربران پلی استیشن می توانند در صورتی که در ایالات متحده، بریتانیا و سایر کشورهای اروپایی زندگی می نمایند، به وسیله پلی استیشن دایرکت این کنسول را پیش خرید نمایند. پلی استیشن پرتابل در ایالات متحده 199.99 دلار قیمت خواهد داشت. با این حال، کاربران کشورهایی مانند کانادا و ژاپن می توانند از 29 سپتامبر (7 مهر)، دستگاه را پیش خرید نمایند.

پلی استیشن پرتابل در کنار هدست تازه Pulse Elite و هدفون های بی سیم Pulse Explore عرضه می گردد که هر دو محصول ذکر شده می توانند به کنسول دستی تازه و پلی استیشن 5 متصل شوند. هدفون Pulse Explore با همان قیمت پلی استیشن پرتابل به فروش می رسد و هدست Pulse Elite با قیمت 149.99 دلار عرضه خواهد شد. کنسول تازه پلی استیشن در حال حاضر با واکنش های متفاوتی روبرو شده است و معین نیست که از نظر تجاری چگونه عمل خواهد نمود. در واقع منحصر بودن به قابلیت ریموت پلی و نداشتن قابلیت های مشابه با استیم دک یا نینتندو سوییچ از جمله مواردی است که بسیاری از کاربران را با تردید روبرو نموده است. این در حالی است که افزایش قیمت پلی استیشن پلاس و واکنش های کاربران نسبت به آن، باعث شده تا صحبت حول محور این کنسول تا حدودی کمتر نیز گردد.

پلی استیشن پرتابل 24 آبان ماه منتشر می گردد. در ادامه می توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 شهریور 1402 بروزرسانی: 13 شهریور 1402 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2353

به "ببینید؛ کنسول ریموت پلی PlayStation Portal آبان ماه منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ کنسول ریموت پلی PlayStation Portal آبان ماه منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید