برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیران 3 شبکه رادیویی

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت صدای رسانه ملی، مراسم تکریم و معارفه مدیران شبکه های رادیویی اقتصاد، پیغام و آوا ضمن اشاره به توانایی های موجود در رادیو گفت: مسئله ای که در نظر بسیار جلوه گری می نماید آن است که همکاران رادیو در حالی این رسانه را دوست دارند که در این جهت همراهی و همدلی خاص و بسیار منحصر به فردی وجود دارد.

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیران 3 شبکه رادیویی

معاون صدا ضمن تشکر از خدمات ارزنده مدیر پیشین رادیو اقتصاد، گفت: دکتر رضایی در حالی به درجه بازنشستگی نائل می شوند که فصل جدیدی از فعالیت ها در زندگی ایشان شروع می گردد. ایشان در بخش های مختلف رسانه ملی و همچنین سایر بخش های رادیو اقدامات ارزشمند و موثری انجام داده اند.

شاه آبادی با یادآوری شرایط فعلی مالی کشور اضافه نمود: شبکه رادیویی اقتصاد در شرایط فعلی از وضعیت مناسبی برخوردار است و هم اکنون این شبکه اقدام به فراوری و پخش برنامه های موثر و نام آشنا می نماید برای رسیدن به این شرایط کوشش زیادی نیز صورت گرفته شده است. به نحوی که برخی از این برنامه ها در فضای خارج از استودیو تهیه و فراوری می گردد. برنامه های مناسب صبحگاهی و دیگر برنامه های تخصصی در حوزه اقتصاد از نقاط قوت این شبکه است. به همین خاطر یقینا در شبکه رادیویی اقتصاد باید شاهد این روند رو به رشد باشیم. کوشش ها باید به گونه ای باشد که تجربیات و زیر ساخت های ایجاد شده به عنوان یک مبنای معین قرار گیرد تا برنامه ریزی در نهایت شاهد جهشی دیگر باشیم.

معاون صدای رسانه ملی با مهم ارزیابی کردن برنامه های مالی فراوری شده در شبکه های رادیویی ادامه داد: نظر به ماموریت های پیش رو در شبکه رادیویی اقتصاد و برنامه های مالی سایر شبکه های رادیویی، می توان شورای اقتصاد معاونت صدا را تشکیل داد تا به عنوان خط کمربندی برنامه های مالی محور رسانه در سال پیش رو مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به انتصاب سرپرست جدید رادیو اقتصاد اضافه نمود: خانم محمودی از جمله مدیرانی است که برخواسته از درون شبکه رادیویی اقتصاد است و هم راستا با ادبیات حاکم بر رادیو که هرگاه فردی پرچم دار جریانی می گردد، سایرین نیز برای رسیدن به اهداف مورد نظر یاری و مساعدت های لازم را انجام می دهند، در یک تداوم قرار دارند.

شاه آبادی با بیان مهم و حساس بودن شبکه رادیوی پیغام و آوا ادامه داد: همانطور که قبلا گفته بودیم برنامه های رادیو پیغام دستخوش تحولات خوبی شد. به عنوان نمونه می توان به تشکیل اولین شورای اندیشه ورز که با همراهی آقای مقدسی انجام شد اشاره نمود. همچنین در شرایط فعلی، با تغییرات رو به جلو شاهد آن هستیم که سرعت انعکاس و واکنش ما نسبت به رخدادهای بیرونی افزایش یافته است که بخش مهمی از آن مربوط به رادیو پیغام و آواست. حساسیت در این دو بخش در حالی بسیار بالاست که امروزه شناخت اکثریت مردم از رادیو به واسطه رادیو پیغام و آواست، به گونه ای که در استان ها نیز استقبال بسیار خوب و شایسته ای از آنها شده است. انتخاب قطعات موسیقی و فعالیت مناسب کارشناسانی که در شیفت های مختلف این شبکه حضور دارند، نشان از آن دارد که اقدامات بسیار خوب و شایسته ای صورت گرفته است. به همین خاطر قطعا راستا روشن و روبه جلو با قدرت ادامه خواهد یافت، هرچند که انتظارات و توقعات بیشتری هم وجود دارد. مخصوصا اگر در عرصه رقابت با فضای مجازی، شاهد جلوه گری بیشتری از رادیو باشیم.

شاه آبادی با اشاره به خدمات حمیدرضا مقدسی مدیر پیشین رادیو پیغام گفت: آقای مقدسی با کوشش های مستمر خود عملکرد رادیو پیغام و آوا را به نحو شایسته ای متبلور کرد و از سویی امیدوارم با حضور آقای ملازاده تغییر مناسب و روبه جلو را بر اساس مبانی دیده شده ببینیم. در رادیو زمانی که افراد از مسئولیتی به مسئولیت دیگر جا به جا می شوند، خیلی راحت در میان همکاران جدید جای خود را پیدا می نمایند، توانایی ها و امتیازات خود را در میان دوستان و حلقه جدید به بهترین نحو ممکن به اشتراک می گذارند.

معاون صدا با مهم ارزیابی کردن اقدامات موثر و مناسب رسانه ای ادامه داد: امروزه از سوی رسانه های بیگانه هجمه های زیادی به فضای فکری و رسانه ای کشور وارد می گردد. به همین خاطر ما باید تریبون شفافی باشیم که در لحظه بتواند بیانگر مواضع باشد تا پاسخ های کارآمد، مناسب، موثر و به هنگام داده گردد. بهترین های همه شبکه ها باید فرصت حضور و بروز در رادیو پیغام و آوا را داشته باشند و امیداریم که این فرصت همواره وجود داشته باشد تا در کنار یک کادر تخصصی این کار انجام گردد.

در ادامه این مراسم که حضور مدیران شبکه های رادیویی با اجرای حامد فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت صدا در فضایی صمیمی همراه بود، طی احکام جداگانه ای از سوی شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، شهرام ملازاده به جای حمید رضا مقدسی بعنوان سرپرست شبکه رادیویی پیغام و آوا، همچنین مرضیه محمودی بعنوان سرپرست رادیو اقتصاد و جایگزین اکبر رضایی که به درجه بازنشستگی نائل شد، منصوب شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 173

به "برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیران 3 شبکه رادیویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیران 3 شبکه رادیویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید