بستر گردشگری بین ساری و سیلوانا ایتالیا فراهم گردد

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران، علی اکبر زلیکانی شامگاه سه شنبه در نشست با شهردار مونته سیلوانا ایتالیا اظهار دات: نقطه مشترکی که بین دو شهر ساری و سیلوانا، وجود دارد این است که شهردار و کابینه هر دو شهر از جامعه جوان هستند.

بستر گردشگری بین ساری و سیلوانا ایتالیا فراهم گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

وی، اظهار کرد: از شما انتظار دارم در اولین سفر به مازندران- ساری مردم ایران و شهر ساری را بر مبنای واقعیتی که دیدید تشریح کنید.

این عضو شورای شهر ساری بابیان اینکه ایران در بحرانی ترین نقطه دنیا واقع شده است، اضافه کرد: به تحلیل همه کارشناسان ایران امن ترین کشور منطقه خاورمیانه است و کمترین مسائل ضد امنیتی در این کشور وجود دارد.

زلیکانی توضیح داد: امنیت زیرساخت مناسبی برای آغاز فعالیت های مالی و گردشگری است که ضرورت دارد در تسریع روابط مدنظر قرار گیرد.

وی، بابیان اینکه کشور ایتالیا جز هفت کشور صنعتی دنیا است، گفت: یاری های زیادی در انتقال تکنولوژی به ویژه در حوزه مدیریت شهری می توانید داشته باشید.

عضو شورای شهر ساری، بر لزوم بهره گیری از تجربیات صنعتی کشور ایتالیا و شهر سیلوانا تأکید و توضیح داد: با استفاده از این تجربیات می توانیم با کمترین خطابه نتایج مطلوبی دست یابیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 487

به "بستر گردشگری بین ساری و سیلوانا ایتالیا فراهم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستر گردشگری بین ساری و سیلوانا ایتالیا فراهم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید