بهترین کافه های قزوین از نگاه کاربران خبرنگاران

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران، کافه گردی و گذراندن ساعاتی در کافه ها و نوشیدن یک فنجان قهوه این روزها به یک تفریح و عادت در میان جوانان تبدیل شده و به همین دلیل تعداد کافه ها روز به روز در حال افزایش است، اما در این میان بعضی از محبوبیت و معروفیت بیشتری برخوردار هستند و به نوعی پاتوق همیشگی جوانان می شوند. در این میان از مخاطبان خبرنگاران خواستیم تا کافه های مورد علاقه خود را با ما به اشتراک بگذارند. در ادامه بهترین کافه های قزوین از نظر مخاطبان به شما معرفی می شوند.

بهترین کافه های قزوین از نگاه کاربران خبرنگاران

نگار السلطنه

کافه نگار السلطنه را باید محبوب ترین کافه در میان کاربران قزوینی دانست. البته افراد زیادی از شهرهای دیگر این کافه را پیشنهاد داده اند از فضای زیبا و طراحی آن تعریف نموده اند. نگارالسلطنه با ایجاد محیط خاص نه تنها در میان مردم قزوین بلکه برای هنرمندان و مسئولان نیز جذاب است. فضای تاریخی و دنج این کافه با کتابخانه جالبش می تواند در میان کافه های دیگر بیش از همه دلربایی کند. بعضی کاربران معتقدند حس و حال این کافه را در هیچ جای دیگر تجربه نخواهید کرد.

ارثیه

ارثیه جز کافه های شهر قزوین است که به گفته مخاطبان در گذشته عینک فروشی بوده و امروز از دیگر شهرها نیز مخاطبان خاص خود را دارد. صاحب کافه اجداد عینک فروشی داشته و حالا با وسایل به ارث رسیده از آن روزها کافه اش را تزئین نموده است. فضای جذاب و نوستالژی و کیفیت محصولات از دلایلی است که ارثیه را در میان کافه بازان قزوین محبوب نموده است.

مینوی خرد

دوستداران کتاب و کتابخوانی با چاشنی قهوه کافه مینوی خرد را معرفی نموده اند. البته این کافه بیشتر در دسته کافه کتاب ها قرار می گیرد، اما برای کاربران جذاب بوده است. شما علاوه بر سرو قهوه می توانید کتاب های نو یا دست دوم را در این کافه خریداری کنید.

انسان

کافه انسان هم در میان کافه های پرطرفدار قزوین قرار گرفته است. جایگاه های چوبی و چراغ های آکاردئونی و دکوراسیونی که فضایی دنج و دوست داشتنی خلق کرد، توانست رضایت مشتریان را از آن خود کند. جالب است که در منوی نوشته شده کلیه نوشیدنی ها با عشق و محبت سرو می شوند و این عشق و محبت حتی در قندانی که پر گل محمدی بوده و روی میزها قرار گرفته، قابل لمس است.

سین

کافه سین در میان کافه هایی با فضای امروزی قرار می گیرد و علاوه بر ارائه منوی متفاوت، با بازی های مختلف از مشتریان خود پذیرایی می نماید. در واقع مشتریان این کافه می توانند با بازی های مختلف سرگرم باشند و دقایقی خوش را سپری نمایند. این کافه با میزهای کوچک از مشتریانی که دوست دارند در فضای باز باشند، پذیرایی می نماید.

جومانجی

کافه جومانجی یک کافه بازی است که بیشتر برای بازی های مختلف و هیجان انگیز محبوبیت دارد. جومانجی اولین کافه بازی قزوین است که در میان نظر کاربردان محبوب بوده است. پیشنهاد کاربران آن است که دست جمعی به این کافه بروید تا از بازی های گروهی لذت ببرید. در این کافه بازی ها به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

ترن

کافه ترن با رنگ آمیزی جالب خود محبوب شده است. ترکیب چوب و آجر با رنگ های گرم فضای این کافه را دلنشین نموده است. جالب است بدانید این کافه دارای کاراکترهای مخصوص خود است.

آدم و حوا

کافه آدم و حوا جز کافه های دنج و نوستالژیک قزوین بوده که فضای داخلی آن هرچند کوچک است، اما آرامش فراوانی به همراه دارد. کاربران معتقدند محیط این کافه بسیار دنج و دلنشین بوده و قیمت ها با توجه به کیفیت بسیار مناسب هستند.

کاروما

جالب است بدانید که این کافه زیر نظر انجمن تخصصی قهوه اروپا فعالیت می نماید و نوشیدنی های آن با استانداردهای بین المللی هماهنگ هستند. به گفته کاربران کافه کاروما دارای چیدمان جذابی است که می تواند محیط خوبی برای سرو یک قهوه و گپ و گفت های محبت آمیز در شهر قزوین باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 452

به "بهترین کافه های قزوین از نگاه کاربران خبرنگاران" امتیاز دهید

5 کاربر به "بهترین کافه های قزوین از نگاه کاربران خبرنگاران" امتیاز داده اند | 3.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کافه های قزوین از نگاه کاربران خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید