تأمین زیرساخت های 8 پایگاه امداد و نجات جاده ای در خراسان جنوبی

به گزارش تعطیلات رو، استاندار خراسان جنوبی برای تأمین زیرساخت های 8 پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر و تجهیز بالگرد امدادی این مجموعه قول مساعد داد.

تأمین زیرساخت های 8 پایگاه امداد و نجات جاده ای در خراسان جنوبی

قناعت، در حاشیه بازدید از هلال احمر خراسان جنوبی گفت: یکی از برنامه های دولت سیزدهم رصد میدانی دستگاه های اجرایی است.

او با بیان اینکه در کنار برگزاری جلسات، تصویب مصوبات و بحث های فنی و کارشناسی رصد میدانی نیز باید صورت گرفته تا دلایل انجام نشدن بعضی اقدامات تعیین و آنالیز های لازم انجام گردد، اضافه نمود: ملاقات با کارکنان مجموعه دستگاه های اجرایی همراه با شنیدن دغدغه ها و درخواست ها باعث ایجاد فضای مثبت خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پیگیری برنامه های سنواتی دستگاه ها و تمرکز کردن روی مهم ترین موضوعات نیز از دیگر مزایای رصد میدانی است، ادامه داد: در بازدید امروز از مجموعه هلال احمر استان نیز درخواست هایی مطرح شد که بخشی از آن که اعتباری پایین لازم داشت از اعتبارات استانی تامین خواهد شد.

قناعت با بیان اینکه برای تأمین اعتبار بخشی از موارد نیز مصوباتی تصویب شد، اضافه نمود: یکی از درخواست های اساسی تکمیل ساخت ساختمان اداری هلال احمر با نزدیک 65 درصد پیشرفت فیزیکی بود که اعتباری حدود 25 میلیارد تومان برای تکمیل احتیاج دارد.

او با بیان اینکه تامین این اعتبار در مصوبات سفر دوم رئیس جمهور پیش بینی شده است، توضیح داد: بعلاوه 8 پایگاه امداد و نجات جاده ای در استان زیرساخت های لازم را ندارند که مقرر شد طی برگزاری جلسه ای با حضور مدیران از اعتبارات استانی برای تأمین بحث زیرساخت ها استفاده گردد.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: با توجه به اینکه بالگرد هلال احمر استان قدیمی است، مقرر شد بالگرد جدیدی طی هفته آینده به وسیله این مجموعه جایگزین گردد که ما نیز قول تجهیز آن ر برای پرواز در شب داده ایم.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آبان 1401 بروزرسانی: 5 آبان 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2223

به "تأمین زیرساخت های 8 پایگاه امداد و نجات جاده ای در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأمین زیرساخت های 8 پایگاه امداد و نجات جاده ای در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید