تجلیل از برترین های مسابقات کتابخانی رضوی شهرستان اراک

به گزارش تعطیلات رو، در مراسم اختتامیه جشنواره مسابقات کتابخانی رضوی شهرستان اراک از برترین ها تجلیل شد.

تجلیل از برترین های مسابقات کتابخانی رضوی شهرستان اراک

به گزارش خبرنگار از ،در مراسم اختتامیه جشنواره مسابقات کتابخانی رضوی شهرستان اراک از 49 نفر برترین ها تجلیل شد.

توکلی دبیر نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان مرکزی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: این مراسم یکی از 6 اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در سراسر استان مرکزی است که برگزار میگردد و اختتامیه جشنواره شهرستان اراک است و دران از 49 نفر تجلیل می گردد و در این راستا دیروز اختتامیه شهرستان تفرش بود و فردا هم اختتامیه شهرستان محلات هست.

توکلی افزود: دراستان مرکزی 213 نفر در قسمت های مختلف برگزیده داشتیم و در سطح کشور کارنامه قابل قبولی داشتیم و نسبت به کتابخانه های نهادی رتبه سوم کشور را کسب کردیم.

او افزود: در این دوره از جشنواره حدود 26 هزار نفر در سطح استان شرکت کننده داشتیم و مسابقه کتابخانی رضوی که متشکل از 12 کتاب بود و قسمت های مختلف از جمله مسابقه خانوادگی چهارگزینه ای پویش این دوره از جشنواره با موفقیت انجام شد.

رشد 89 درصد رشد مشارکت کتابخوانی رضوی در استان مرکزی

دبیر نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان مرکزی ادامه داد: در این دوره حدود 89 درصد رشد مشارکت در استان مرکزی داشتیم که به فال نیک می گیریم و انشاالله فرصتی باشد که شهروندان گرامی استان مرکزی به واسطه این مسابقات و جشنواره ها با کتابخانه عمومی آشنا شوند و اعضای کتابخانه ها افزایش پیدا کند.

او بیان نمود: یکی از قسمت های جشنواره رضوی قسمت کتابخوانی آن است که پنجمین دوره است که بخش کتابخوانی به اداره نهاد کتابخانه های عمومی کل کشور واگذار شده و در 31 استان دبیرخانه دارد که جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور از ابتدای اردیبهشت ماه جشنواره آغاز شد و با فراخوانی که اعلام شد تا امروز که در خدمتتان هستیم اختتامیه این جشنواره هست.

انتهای پیغام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 445

به "تجلیل از برترین های مسابقات کتابخانی رضوی شهرستان اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از برترین های مسابقات کتابخانی رضوی شهرستان اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید