فقط کیومرث پوراحمد می توانست شخصیت قصه های مجید را به تصویر بکشد

به گزارش تعطیلات رو، محمد قاسم نیما صالح رامسری، مدیرمسئول انتشارات مشخص در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره فوت ناگهانی کیومرث پوراحمد، کارگردان اظهار کرد: انتشارات مشخص کتاب قصه های مجید این هنرمند را چاپ نموده است.

فقط کیومرث پوراحمد می توانست شخصیت قصه های مجید را به تصویر بکشد

رامسری با بیان اینکه مرگ کیومرث پوراحمد فاجعه است، گفت: مرگ این هنرمند فاجعه است. کیومرث پوراحمد هنرمندی بود که تمام اثارش بوی زندگی، امید و نوید می داد.

مدیرمسئول انتشارات مشخص با اشاره به تعلق خاطر به فلیم گاویار به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد ادامه داد: این فیلم یا قصه های مجید او نمادی از فیلم ها و سریال هایی است که نشان می دهد او برای بقا، زندگی و خوشبختی می جنگد پس این آدم، طرز تفکر و جایگاه و نگاه عمیقی به زندگی دارد.

وی تاکید نمود: شناختی که من از کیومرث پوراحمد دارم، می گوید این هنرمند بسیار عاقل و فهمیده بود و مانند بسیاری نبود. شناخت من از او می گوید که کیومرث پوراحمد آدم احساساتی نبود و بسیار فرد شوخ و شادی بود.

رامسری با اشاره به ذکر خاطره ای از برگزاری جشنواره ای که در اصفهان با حضور کیومرث پوراحمد برگزار شده بود، اظهار کرد: او در این جشنواره به دوستانش می گفت هر کدام مرا گم کردید؛ فقط کافی است سرتان را بالا ببرید؛ من را به خاطر قد بلندم می بینید.

مدیرمسئول انتشارات مشخص گفت: کیومرث پوراحمد یک هنرمند اصفهانی محبوب بود که روحیه شوخ طبع و طناز و زیرکی خاص خود را داشت بنابراین، فقط او می توانست سریال قصه های مجید را بسازد؛ اثری که پر از شوخی های پنهان و اجتماعی بود و به همین علت جزو آثار ماندگار و کلاسیک فارسی شد. قطعا کارگردان دیگری نمی تواست به این خوبی این اثر را خلق کند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 فروردین 1402 بروزرسانی: 18 فروردین 1402 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2294

به "فقط کیومرث پوراحمد می توانست شخصیت قصه های مجید را به تصویر بکشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط کیومرث پوراحمد می توانست شخصیت قصه های مجید را به تصویر بکشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید