تراکتور با ستاره هایش آمد

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در حالی در هفته سوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه آزادی به میدان می روند که دارای صحنه ها و اتفاق های جذاب خواهد بود، البته دیدار این سرخابی ها چه در تهران و چه در تبریز، هر بار با حساسیت ها و زیبایی ها و حواشی خاصی دنبال شده است.

تراکتور با ستاره هایش آمد

تراکتورسازی که با خرید کاپیتان های تیم ملی فوتبال کشورمان یعنی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، با تمام قدرت با جان توشاک سرمربی ولزی پا به این مسابقه گذاشته، به دنبال اولین سه امتیاز خود در این فصل از رقابت هاست.

شجاعی و دژاگه اولین حضور خود در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را تجربه می کنند و حضور این دو در کنار یکدیگر، در قالب یک تیم باشگاهی ایرانی، در نوع خود جذابیت زیادی را برای هواداران این تیم تبریزی دارد، پرشورها نیز که نگران صدور کارت بازی این بازیکنان بودند، از نگرانی درآمده و با خیال راحت از حضور این دو بازیکن در ترکیب تیم، برای آغاز دیدار لحظه شماری می کنند.

نکته جالب دیگر، حضور سنگربان سابق استقلال تهران در درون دروازه تراکتورسازی تبریز است، محسن فروزان که در سال های نه چندان دور، بارها از دروازه آبی پوشان تهرانی محافظت کرده این بار اما در تیم مقابل، برای شکست استقلال تلاش می کند؛ رودررویی مهدی رحمتی دروازه بان استقلال و فروزان نیز از دیگر جذابیت های این دیدار به شمار می رود.

اما از طرفی، رقابت دو سرمربی خارجی یکی در نیمکت تراکتورسازی و دیگری در نیمکت استقلال تهران، دیدنی خواهد بود، شفر و جان توشاک هر 2 از سرمربیان با تجربه و پا به سن گذاشته هستند و باید دید در پایان 90 دقیقه، کدام یک سربلندتر بیرون خواهد آمد.

گفتنی است، استقلال در 2 هفته گذشته برابر پیکان و ذوب آهن به تساوی رسیده و تراکتورسازی نیز برابر نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران تیم های تازه وارد به لیگ برتر، مساوی کرده است، هم امتیازی دو تیم و ضرورت کسب سه امتیاز، حساسیت دیدار این تیم ها را دو چندان کرده است.

لازم به ذکر است، دیدار تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز ساعت 20:30 دقیقه روز جمعه 19 مردادماه در وزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 20 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 29

به "تراکتور با ستاره هایش آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور با ستاره هایش آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید