معرفی جاذبه های گردشگری ایران به توراپراتورهای چینی

به گزارش تعطیلات رو، مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری گفت: با برگزاری تور آشناسازی ویژه توراپراتورها و فعالان صنعت گردشگری کشور چین ، آشنایی با جاذبه های گردشگری شش استان کشور محقق شد.

معرفی جاذبه های گردشگری ایران به توراپراتورهای چینی

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمد ابراهیم لاریجانی با بیان این خبر گفت: با توجه به اینکه برگزاری تورهای آشناسازی با هدف معرفی توانمندی ها و ظرفیت های گردشگری کشور در حوزه مقاصد و تاسیسات مربوطه، یکی از وظایف دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری به شمار می آید؛ از این رو در گام نخست میزبانی از 8 نفر توراپراتور و فعالین صنعت گردشگری کشور چین انجام گرفته است و این برنامه تا سرانجام سال تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کشور چین از اولویت های نخست بازارهای هدف ایران به شمار می آید؛ اضافه کرد: آشنایی فعالان صنعت گردشگری چین با ظرفیت های استان های تهران، اصفهان، یزد، فارس و آذربایجان شرقی تاثیر بسیاری در ادامه ارتباطات دو کشور در حوزه گردشگری خواهد داشت.

لاریجانی ادامه داد: در سال گذشته، یازده گروه تور آشناسازی شامل 194 نفر عامل توراپراتور، وبلاگ نویس، خبرنگار، مجری رادیو تلویزیون، افراد مرجع و اثرگذار از کشورهای مختلف بازار هدف، از استان های مختلف کشور بازدید کردند و با ظرفیت های ایران آشنا شدند. همچنین در نظر داریم در سال 98 نیز این اقدام را با قدرت بیشتری دنبال کنیم؛ از این رو در اردیبهشت ماه جاری به مدت 11 روز، میزبان گروهی از کشور چین بوده ایم و شرکت حامی گشت البرز نیز مسئولیت اجرایی این تور آشناسازی را به عهده داشته است.

وی درباره برنامه سفر تورآشناسازی ویژه چینی ها شرح داد: بازدید از جاذبه های گردشگری شهر تهران شامل: کاخ گلستان، موزه فرش، موزه سرامیک، موزه جواهرات، کاخ نیاوران، کاخ سعدآباد و برج آزادی، شهرکاشان: خانه طباطبایی ها، باغ فین، گشت کویر، ابیانه، شهر اصفهان: کلیسای وانک، عالی قاپو، مسجد جامع نقش دنیا، مسجد شیخ لطف الله، چهلستون و بازار اصفهان، شهر یزد: آتشکده، مسجد جامع، موزه آب، خانه لاری ها، شهر شیراز: تخت جمشید، پاسارگاد، بازار ارگ کریمخانی، باغ ارم، مسجد نصیر و آرامگاه حافظ، شهر تبریز: کندوان، مسجد کبود، موزه آذربایجان، ایل گلی و بازار تبریز در برنامه سفر این تور قرار داشته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 342

به "معرفی جاذبه های گردشگری ایران به توراپراتورهای چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جاذبه های گردشگری ایران به توراپراتورهای چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید