ترفند پوگبا برای مجبور کردن منچستریونایتد به فروشش

به گزارش تعطیلات رو، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ به دنبال افزایش دستمزدش در این تیم انگلیسی است.

ترفند پوگبا برای مجبور کردن منچستریونایتد به فروشش

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه تایمز انگلیس روز گذشته (سه شنبه) گزارش داد مدیران باشگاه منچستریونایتد مذاکرات اولیه خود را با پل پوگبا به منظور تمدید قرادادا این هافبک فرانسوی شروع نموده اند تا او را برای ماندن در جمع شیاطین سرخ ترغیب نمایند. اکنون نشریه اسپانیایی اوکی دیاریو خبر می دهد که پل پوگبا و مینو رایولا، مدیر برنامه هایش برای تمدید قرارداد با باشگاه منچستریونایتد، قصد دارند درخواست افزایش دستمزد این بازیکن تا 35 میلیون پوند در سال را بدهند.

به نظر می رسد پوگبا و مدیر برنامه هایش با ارائه چنین پیشنهادی با دستمزد هفتگی 600 هزار پوند قصد دارند مدیران باشگاه منچستریونایتد را مجبور به فروش این بازیکن نمایند، این در حالی است که او در این تابستان به شدت مورد توجه دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس بود اما در نهایت این باشگاه منچستریونایتد بود که پیروز شد ستاره خط میانی خود را با قیمت بالایی (180 میلیون پوند) که روی او گذاشت، حفظ کند.

پوگبا که فصل گذشته در 35 بازی لیگ رجحان برای شیاطین سرخ به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 13 گل، 9 گل هم برای هم تیمی هایش ساخت، در این تابستان در مراسمی در شهر توکیوی ژاپن اظهار داشت که به دنبال تجربه چالشی جدید است و از علاقه اش به ترک اولدترافورد سخن گفت.

این بازیکن 26 ساله دو سال دیگر از قرارداد فعلی اش با منچستریونایتد باقی مانده است، اما باشگاه منچستریونایتد می تواند این قرارداد را برای یکسال دیگر تمدید کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 413

به "ترفند پوگبا برای مجبور کردن منچستریونایتد به فروشش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفند پوگبا برای مجبور کردن منچستریونایتد به فروشش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید