تصاویر تقلبی PlayStation 5 که رسانه ها را به اشتباه انداخت

به گزارش تعطیلات رو، اخبار پلی استیشن 5 به طور کامل از سوی گیمرها، کاربران و هواداران کنسول نسل نهم سونی دنبال می گردد؛ در نتیجه ارائه هر اخباری، حتی غیر رسمی و دروغ، می تواند منجر به جلب توجه میلیون ها کاربر در سراسر دنیا گردد. از جمله این موارد می توان به تصاویر جعلی از PS5 اشاره نمود که در روزهای اخیر، به عنوان تصویر واقعی از این کنسول منتشر شده است. با شهر سخت افزار همراه باشید.

تصاویر تقلبی PlayStation 5 که رسانه ها را به اشتباه انداخت

داستان از پتنت ثبت شده سونی، برای کیت توسعه کنسولPlayStation 5 شروع شد. کیت توسعه کنسول نسل نهمی سونی از یک سیستم خنک کننده نسبتاً عجیب و البته قدرتمند بهره می برد. تصاویری که از این کیت منتشر شده است، نشان می دهد که Dev Kit پلی استیشن 5 در اختیار توسعه دهندگان بسیاری قرار داشته و دارای ضخامت نسبتاً زیادی است. به همین دلیل، چندی پیش بعضی افراد آگاه و توسعه دهندگان، اعلام کردند که سونی با گرمای سخت افزارهای پلی استیشن 5 دست به گریبان بوده و این مسئله منجر به طراحی ضخیم PS5 شده است.

ظاهراً عده ای از سودجویان که به دنبال شناخته شدن در فضای مجازی و اینترنت بوده اند، با توجه به این داده ها و سوءاستفاده از زمان مناسب، طرحی از کنسول PlayStation 5 را منتشر نموده و آن را به نام طرح نهایی که به تازگی لو رفته است، جا زده اند. متأسفانه بعضی از رسانه های داخلی و خارجی نیز با استفاده این تصاویر به کاربران اعلام نموده اند که به احتمال زیاد، کنسول PlayStation 5 با این طراحی وارد بازار خواهد شد.

طرح مورد نظر هیچ ارتباطی با طرح نهایی کنسول پلی استیشن 5 نداشته و حتی تصویری که از یک رویداد داخلی و خصوصی منتشر شده است، با فتوشاپ تغییر داده شده است. در تصویر تقلبی، آقای جیم رایان در حال نگاه کردن به پلی استیشن 5 دیده می گردد که ظاهراً بر روی یک پرده نمایش نقش بسته است. در نتیجه این تصاویر جعلی بوده و همان طور که گفته شد، با توجه به اخبار روزهای اخیر طرح ریزی شده است. عدم رونمایی از PlayStation 5 فرصت مناسبی را برای سودجویان فضای مجازی، با هدف مطرح شدن بیشتر فراهم ساخته است.

در ادامه تصویر اصلی را مشاهده کنید:

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1119

به "تصاویر تقلبی PlayStation 5 که رسانه ها را به اشتباه انداخت" امتیاز دهید

1 کاربر به "تصاویر تقلبی PlayStation 5 که رسانه ها را به اشتباه انداخت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر تقلبی PlayStation 5 که رسانه ها را به اشتباه انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید