تعبیر خواب تن ماهی (کنسرو ماهی)

به گزارش تعطیلات رو، تعبیر دیدن تن ماهی در خواب و یا تعبیر خواب کنسرو ماهی به گفته منوچهر مطیعی تهرانی بیانگر بدست آوردن ثروتی بدون زحمت و کوشش است.

تعبیر خواب تن ماهی (کنسرو ماهی)

سمبل ها و نمادهای اصلی در رویا چه هستند و چه معنایی دارند؟ آیا به وسیله رویا می توان مسئله ای را حل کرد؟ برای مطلعی و تفسیر هر یک از نمادهای دیده شده در خواب باید به مفهوم آن موضوع رجوع کرد. مجموعه تعبیر خواب خبرنگاران این امکان را فراهم نموده تا از تمامی فضاهای حاکم بر خوابتان مطلع شوید.

کارل گوستاو یونگ در رابطه با کنسرو ماهی می گوید:

  • دیدن یک قوطی در خوابتان بیانگر این است که چیزی در گذشته تان است که شما احتیاج دارید نگهش دارید و حفظش کنید. خواب ممکن است جناسی ازین باشد که چگونه شما می توانید چیزی را انجام دهید. توانایی و استعداد های خود را دست کم نگیرید.
  • دیدن غذاهای کنسروی در خوابتان نمادی از احساساتی است که در درون خودتان نگه می دارید.

تعبیر خواب ماهی های گرمسیری

ماهی تن ماهی خونگرمی است که در دریاهای گرمسیری زندگی می نمایند. حضرت یوسف (ع) تعبیری که برای ماهی های گرمسیری بیان نموده اند بلا و مصیبت است.

تعبیر خواب خوردن گوشت ماهی

ماهی تن خیلی سریع شنا می نماید و سرعت حرکت آن به 70 کیلومتر بر ساعت می رسد. گوشت این ماهی به رنگ صورتی می باشد در تعابیر مختلفی که برای ماهی ها آورده شده است و به گفته ابراهیم کرمانی به طور کلی خوردن گوشت ماهی نشانه و بیانگر بدست آوردن مال و ثروت فراوان است.

تعبیر خواب تن ماهی

منوچهر مطیعی تهرانی: اگر در خواب ببینید که کنسرو ماهی یا به بیان عامیانه تن ماهی مصرف می کنید نشانه این است که ثروت و اقتصادی بدون زحمت کشیدن به دست شما خواهد رسید.

تعبیر دیدن بخشیدن تن ماهی به دیگران در خواب

اگر درب کنسرو را باز نموده و از آن تن ماهی به دیگران بخشیدید بیانگر آن است که مال و ثروت خود را هزینه می کنید و دیگران را نیز در آن سهیم خواهید کرد.

تعبیر خواب کنسرو فاسد شده

منوچهر مطیعی تهرانی: اگر در خواب مشاهده کردید که کنسرو را باز کردید و فاسد شده بود غمی برای شما می رسد که در قبول آن ناچارید و غالباً خودتان موجد آن اندوه هستید ولی اگر دور ریختید از غم فراغت می یابید.

سخن آخر

اگر به تازگی خوابی با موضوع تن ماهی (کنسرو ماهی) دیده اید، می توانید رویای خود را در پایین همین صفحه برای کارشناسان ما بنویسید تا در اسرع وقت جوابگوی شما باشند.

منبع: setare.com
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1302

به "تعبیر خواب تن ماهی (کنسرو ماهی)" امتیاز دهید

36 کاربر به "تعبیر خواب تن ماهی (کنسرو ماهی)" امتیاز داده اند | 4.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب تن ماهی (کنسرو ماهی)"

3 دیدگاه

الهه 9 آذر 1401

در خواب مادرم از من خواست 8 تن ماهی بخرم با نگرانی از بابت کم بودن پولم به سمت مغازه رفتم و به تن ماهی که روی ترازو بود اشاره کردم آقا 8 تا از تن ماهی خوبتون رو به من بدید لطفا ... تعبیرش چیه

پاسخ به الهه

هادی 17 مهر 1401

سلام خواب دیدم 2 تا کنسرو ماهی دارم یکیشو باز کردم تا آخر خوردم حتی روغنشم خوردم ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ به هادی

زهرا امیری 31 مرداد 1401

سلام خواب دیدم یکی از دختران فامیل دیدم که یکی از دوستانم تو اتاق صدا کرد پسره هم دنبال ارتباط با دخترس بعد اومدن بیرون دختره به من گفت تو برو دنبال روغن مار بعدش گفت واسه شام کنسرو ماهی بیار با خودت
ممنونم از تعبیرتون

پاسخ به زهرا امیری
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید