کوشش ماکرون برای حفظ امباپه در فوتبال فرانسه

به گزارش تعطیلات رو، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه روز چهارشنبه (دیروز) تایید کرد که کوشش می نماید تا با اعمال فشار، کیلیان امباپه فوق ستاره فرانسوی تیم پاری سن ژرمن در ترکیب این تیم باقی بماند.

کوشش ماکرون برای حفظ امباپه در فوتبال فرانسه

امباپه اخیراً اعلام نموده قرارداد خود که تا پس از سال 2024 تمدید نخواهد کرد. این اظهارنظر باعث خشم قهرمان لیگ فرانسه شده و گفته به پیشنهادها برای خرید او جواب مثبت خواهد داد و اجازه نمی دهد برترین بازیکن چهار فصل اخیر لیگ فرانسه در سرانجام سال آینده و به صورت آزاد، این تیم را ترک کند.

رسانه ها می گویند در سایه عدم موافقت امباپه با فعال سازی بند تمدید یک ساله قرارداد خود تا 2025، رئال مادرید کوشش دارد او را در تابستان 2024 و به صورت آزاد به خدمت بگیرد. گفته می گردد ترجیح مهاجم پاریسی ها نیز حضور در سانتیاگو برنابئو است.

ماکرون در حاشیه نمایشگاه ویواتِک در پاریس و در پاسخ به سوال یک طرفدار فوتبال درباره امباپه گفت: من اطلاعاتی درباره آینده امباپه ندارم اما کوشش خواهم کرد او در تیم کنونی خود باقی بماند.

این برای اولین بار نیست که ماکرون وارد ماجرای امباپه می گردد. فوق ستاره فرانسوی فصل گذشته نیز که در آستانه پیوستن به رئال مادرید بود و در نهایت این انتقال انجام نشد، گفته بود از توصیه خوب رئیس جمهور برای ماندن در پاریس قدردانی می نماید.

امباپه 24 ساله که تابستان گذشته خبرهای زیادی مبنی بر حضور او در رئال مادرید شنیده می شد، ناگهان تصاویر او با پیراهن پاری سن ژرمن که روی آن 2025 درج شده بود، در رسانه ها منتشر شد.

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید درباره کوشش برای جذب امباپه در تابستان گذشته گفته بود: کوشش برای حضور او در رئال مادرید، یک روند طولانی و طاقت فرسا بود اما او نظرش را عوض کرد. اما من فکر می کنم او تحت فشار بود. اگر رئیس جمهور فرانسه و یا شهردار پاریس از تو چیزی را بخواهند، سخت است مقاومت کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2324

به "کوشش ماکرون برای حفظ امباپه در فوتبال فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش ماکرون برای حفظ امباپه در فوتبال فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید