تور ترکیه لحظه آخری ارزان: تور کشورهای اروپایی شروع شد، تور 5 روزه ترکیه فقط 2 میلیون تومان!

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران، با توسعه واکسیناسیون عمومی کرونا، صنعت گردشگری در دنیا جان دوباره گرفته است، در ایران هم چند ماهی می گردد که تورهای خارجی و داخلی تا حدودی به روال عادی خود بازگشته اند.

تور ترکیه لحظه آخری ارزان: تور کشورهای اروپایی شروع شد، تور 5 روزه ترکیه فقط 2 میلیون تومان!

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه لحظه آخری ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

محدودیت های مسافرتی برای افرادی که هر دو دوز واکسن را زده اند به شدت کاهش یافته است. با واکسیناسیونِ درصد بیشتری از مردم دنیا، آژانس ها هم در حال برگزاری تورهای مسافرتی هستند. در ایران هم به تازگی تور کشورهای اروپایی راه افتاده است.

تورهای ترکیه

سفر به کشور ترکیه برای ایرانیان یکی از آسان ترین مسافرت های خارجی است. چون بین ایران و ترکیه این توافق امضا شده که مسافران ایرانی می توانند تا 90 روز بدون ویزا در ترکیه اقامت داشته باشند. بعلاوه هزینه سفر به ترکیه نسبت به کشورهای اروپایی کمتر است.

اکنون با سرعت گرفتن واکسیناسیون عمومی؛ سفر به این کشور افزایش یافته است و افراد می تواند به صورت زمینی در یکی از تورهای لحظه آخری حتی با قیمت دو میلیون تومان به این کشور سفر نمایند. دیگر تورهای هفت روزه ترکیه از پنج میلیون تومان آغاز می گردد و تا حدود 14 میلیون تومان ادامه دارد.

تور کشورهای اروپایی

تور فرانسه یکی از محبوب ترین تورها برای گردشگران در سراسر دنیا است که برای ایرانی ها 41 میلیون تومان آب می خورد، این قیمت برای یک سفر هشت روزه با اقامت در هتل چهار ستاره است.

تور زوریخ بزرگترین شهر سوئیس هم با قیمت 20 تا 30 میلیون برای هر یک نفر با اقامت 5 روزه در آژانس های مسافرتی وجود دارد.

برای تور شهرهای تاریخی ایتالیا مانند میلان، وهم، فلورانس و رم با اقامت های ده روزه 64 میلیون تومان در سایت های آژانس های مسافرتی قیمت خورده است.

تورهای برلین برای کشور آلمان هم با قیمت های 20 تا 55 میلیون تومان در آژانس های مسافرتی موجود هستند. مسافران به اسپانیا هم باید 44 میلیون تومان هزینه نمایند.

تور لحظه آخری

تورهای لحظه آخری با قیمت آفر و پایین تر فروخته می شوند یا هتل های ایتالیا روی قیمت هتل تخفیف میگذارند که قیمت تور پایین تر می آید. به اسم مثال تورهای لحظه آخری برلین در سال جاری نهایتا به قیمت 18 تا 20 میلیون تومان برای مسافر تمام می گردد.

بعلاوه تورهای لحظه آخری فرانسه هم با قیمت 760 یورو یعنی 21 میلیون تومان برای 8 روز اقامت و تورهای با اقامت کمتر 2 یا 5 روزه با قیمت 13 میلیون تومان برای هر نفر برگزار می گردد.

حتی رفتن به بارسونا در اسپانیا در تورهای لحظه آخری با قیمت های پایین تر از 30 میلیون تومانی هم امکان پدیز است.

آخرین اخبار مربوط به حوزه گردشگری را در صفحه گردشگری خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1891

به "تور ترکیه لحظه آخری ارزان: تور کشورهای اروپایی شروع شد، تور 5 روزه ترکیه فقط 2 میلیون تومان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه لحظه آخری ارزان: تور کشورهای اروپایی شروع شد، تور 5 روزه ترکیه فقط 2 میلیون تومان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید