جدیدترین شرایط سفر به قطر برای جام جهانی

به گزارش تعطیلات رو، جام دنیای قطر 2022 به زودی شروع می گردد و قرار است علاقمندان به فوتبال از سرتاسر دنیا به زودی راهی این کشور کوچک خاورمیانه شوند. دولت قطر در طول برگزاری این رقابت ها، مقرراتی را برای اداره و مدیریت هرچه بهتر این رویداد در نظر گرفته است. در ادامه، جدیدترین شرایط سفر به قطر برای جام دنیای 2022 را در مجله گردشگری خبرنگاران بخوانید.

جدیدترین شرایط سفر به قطر برای جام جهانی

مقررات سفر به قطر برای جام جهانی 2022

براساس آخرین اخبار، مسافران با ملیت یا اقامت کشور قطر، ویزاهای الکترونیکی صادره معتبر و دارندگان کارت Hayya Entry Permit می توانند در زمان برگزاری جام جهانی فوتبال 2022 به کشور قطر سفر نمایند.

توجه داشته باشید که اطلاعات مسافرانی که هایا کارت دارند، باید با مدارک سفر کاملا مطابقت داشته باشد. در صورت هر گونه مغایرتی ضروری است هرچه سریعتر نسبت به اصلاح آن به وسیله سامانه مربوطه اقدام نمایند. با توجه به اینکه QR کد این کارت هنگام پرواز اعتبارسنجی می گردد، در صورت عدم تایید یا مغایرت در اطلاعات مسافر (شامل نام و نام خانوادگی مطابق با گذرنامه، تاریخ تولد، تاریخ اعتبار گذرنامه و…) از انجام سفر جلوگیری خواهد شد و بلیط براساس هزینه های مربوطه تعویض یا استرداد می گردد.

بعلاوه، برای سفر به جام جهانی قطر انجام تست PCR و تکمیل سامانه Ehteraz الزامی نیست. به علت برگزاری رقابت های جام جهانی فوتبال 2022، دولت قطر در حال حاضر تمام ویزاهای توریستی، official، تجاری، ترانزیت و تسهیلات صدور ویزا در بدو ورود را به حالت تعلیق درآورده است.

دریافت هایا کارت برای سفر به قطر

از اول نوامبر 2022 تا 23 ژانویه 2023 شما قطر صدور تمام ویزاهای خود را به حالت تعلق درآورده تا خدمات بهتری به مسافران جام جهانی ارائه دهد. برای دریافت هیا کارت حتما باید بلیط مسابقات جام جهانی را خریداری کنید و رزرو هتل قطر را انجام دهید. پس از خرید بلیط بازی های ایران در جام جهانی یا هر کشور دیگری می توانید وارد سایت هایا کارت شده و ثبت نام کنید. در واقع با دریافت هیا کارت دیگری احتیاجی به اخذ ویزای قطر نخواهید داشت.

برای ورود به کشور قطر، دسترسی به ورزشگاه ها، استفاده رایگان از وسایل نقلیه عمومی و بهره مندی از مزایای متعدد در طول مسابقات جام جهانی 2022 به هایا کارت احتیاج خواهید داشت.

مونا اشرف زاده

منبع: فلای تودی
انتشار: 23 آبان 1401 بروزرسانی: 23 آبان 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2230

به "جدیدترین شرایط سفر به قطر برای جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین شرایط سفر به قطر برای جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید