حذف دلالی، ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت شهروندان؛ 3شاخصه اصلی
به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران، مجتبی یزدانی گفت: حذف رانت خواری و دلالی، ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در میادین و بازارها و جلب رضایتمندی شهروندان سه مولفه شاخص این سازمان است که با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، باید حفظ و تقویت گردد.

وی انضباط مالی و اداری را از دیگر ویژگی های سازمان مدیریت میادین دانست و اظهار کرد: سرعت و دقت در ارائه آمار و اطلاعات، در کنار تسریع در روند ساخت و ساز و تجهیز بازارهای میوه و تره بار، از جمله مشخصه های متمایز این سازمان است.
یزدانی با اشاره به صندلی رفیع جانبازان و لزوم تکریم سالمندان، توضیح داد: بسترسازی برای حضور جانبازان عزیز و سالمندان محترم در فضاهای شهری و مراکز عمومی یک اصل است که در این راه، سازمان مدیریت میادین با انجام اقداماتی همچون ایجاد رمپ های مخصوص این عزیزان و اجرای طرح همیار مشتری پیشقدم بوده است.
همچنین سید سعید راد، مدیرعامل جدید سازمان مدیریت میادین با تاکید بر حفظ و تقویت شفافیت، سلامت، قاطعیت و مبارزه با رانت خواری در این سازمان، از مشتری مداری و اخلاق محوری به عنوان دو اصل اساسی جهت خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان نام برد.
منبع: خبرگزاری مهر