حذف دلالی، ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت شهروندان؛ 3شاخصه اصلی

به گزارش تعطیلات رو، مجتبی یزدانی گفت: حذف رانت خواری و دلالی، ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در میادین و بازارها و جلب رضایتمندی شهروندان سه مولفه شاخص این سازمان است که با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، باید حفظ و تقویت گردد.

حذف دلالی، ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت شهروندان؛ 3شاخصه اصلی

وی انضباط مالی و اداری را از دیگر ویژگی های سازمان مدیریت میادین دانست و اظهار کرد: سرعت و دقت در ارائه آمار و اطلاعات، در کنار تسریع در روند ساخت و ساز و تجهیز بازارهای میوه و تره بار، از جمله مشخصه های متمایز این سازمان است.

یزدانی با اشاره به صندلی رفیع جانبازان و لزوم تکریم سالمندان، توضیح داد: بسترسازی برای حضور جانبازان عزیز و سالمندان محترم در فضاهای شهری و مراکز عمومی یک اصل است که در این راه، سازمان مدیریت میادین با انجام اقداماتی همچون ایجاد رمپ های مخصوص این عزیزان و اجرای طرح همیار مشتری پیشقدم بوده است.

همچنین سید سعید راد، مدیرعامل جدید سازمان مدیریت میادین با تاکید بر حفظ و تقویت شفافیت، سلامت، قاطعیت و مبارزه با رانت خواری در این سازمان، از مشتری مداری و اخلاق محوری به عنوان دو اصل اساسی جهت خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان نام برد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 98

به "حذف دلالی، ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت شهروندان؛ 3شاخصه اصلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف دلالی، ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت شهروندان؛ 3شاخصه اصلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید