حضور 4 نفر در جلسه دفاع دانشجویان دانشگاه امیرکبیر لازم است

به گزارش تعطیلات رو، معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر گفت: دفاع از سرانجام نامه ها به صورت نیمه حضوری انجام می گردد، به نحوی که استاد راهنما، دانشجو، نماینده تحصیلات تکمیلی و یک داور باید حضور داشته باشند.

حضور 4 نفر در جلسه دفاع دانشجویان دانشگاه امیرکبیر لازم است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات دوره های یکساله کالج در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمد حسین کریمیان معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه کلاس های تمام دانشجویان دکتری این دانشگاه به صورت غیرحضوری برگزار می گردد؛ گفت: اگر دانشجویان کارآزمایشگاهی و پژوهشی داشته باشند می توانند با استاد مربوطه و رئیس دانشکده ارتباط برقرار نمایند و از آزمایشگاه بهره مند شوند.

وی ادامه داد: تمام این موارد در صورتی انجام خواهد شد که دانشجویان تمام مسائل بهداشتی را رعایت نمایند. دفاع از انتها نامه ها به صورت نیمه حضوری انجام می گردد به نحوی که استاد راهنما، دانشجو، نماینده تحصیلات تکمیلی و یک داور باید حضور داشته باشند بقیه افراد می توانند به صورت غیر حضوری در جلسه دفاع از انتها نامه حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1028

به "حضور 4 نفر در جلسه دفاع دانشجویان دانشگاه امیرکبیر لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 4 نفر در جلسه دفاع دانشجویان دانشگاه امیرکبیر لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید