خبرنگاران آمار ورزشکاران سازمان یافته کوثر افزایش یافت

به گزارش تعطیلات رو، اردبیل - خبرنگاران - سرپرست اداره ورزش و جوانان کوثر از افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان در مقایسه سال قبل خبر داد.

خبرنگاران آمار ورزشکاران سازمان یافته کوثر افزایش یافت

سیدمهدی مدنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: سال جاری بیش از هزار ورزشکار در این شهرستان تحت پوشش بیمه قرار گرفته و حدود سه هزار نفر نیز به صورت غیررسمی و با شرکت در رشته های ورزشی همگانی در این شهرستان ورزش می کنند که 2 هزار نفر این تعداد را بانوان تشکیل می دهند.

وی برگزاری نشست ها و جلسات تخصصی را یکی دیگر از اقدامات دستگاه ورزش در این مدت دانست و گفت: برگزاری نشست های هم اندیشی با شرکت جوانان، مسوولان و هیات های ورزشی شهرستان،برگزاری جلسات متعدد با روسای هیات های ورزشی استان به منظور اعلام ماموریت ها، اهداف و اهم برنامه های اداره و دریافت نقطه نظرات و حمایت طلبی از آن ها به منظور بهره برداری در جهت ارائه خدمات کمی و کیفی بیشتر نیز بخشی دیگر از فعالیت ها بوده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کوثر همچنین از برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سال جاری خبر داد و افزود: برگزاری بیش از 200 مسابقه ورزشی منطقه ای ، 10 میزبانی مسابقات استانی، 30 مورد اعزام به مسابقات استانی و کشوری در بخش بانوان و مردان ، اجرای جشنواره های ویژه خانواده ها، برگزاری 30 همایش پیاده روی و کوهنوردی در گستره جغرافیایی این شهرستان، برگزاری 15 کارگاه آموزش مهارت های زندگی (قبل، حین و بعد از ازدواج) ویژه جوانان در آستانه ازدواج ، اجرای بیش از 100 برنامه و مراسم و مسابقه فرهنگی ورزشی و کارآفرینی و گلگشت مناسبتی و پوشش 700 نفر از جوانان و نوجوانان در کلاس های طرح اوقات فراغت تابستانی از جمله فعالیت های سال جاری این اداره است.

مدنی سالن های ورزشی تحت مالکیت اداره را 10 و زمین های خاکی روستایی را 60 عدد برشمرد و گفت: در کل سرانه مفید فضای ورزشی شهرستان 2.35 مترمربع بوده که این سرانه ورزشی در مقایسه با سایر نقاط کشور میزان مطلوبی است.

وی گفت: در یک سال اخیر با حضور هیات های والیبال، فوتسال، کاراته، کشتی و پرورش اندام، بدمینتون مسابقاتی برگزار شده و قهرمانان این شهرستان پیروز به کسب عناوین قهرمانی شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 916

به "خبرنگاران آمار ورزشکاران سازمان یافته کوثر افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمار ورزشکاران سازمان یافته کوثر افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید