خبرنگاران برنامه های تحول آفرین در حوزه وقف قم حمایت می گردد

به گزارش تعطیلات رو، قم - خبرنگاران - استاندار قم با تاکید بر احیا و اعتلای فرهنگ وقف و همچنین ضرورت روزآمدی و کارآمدی در امور خیریه این استان گفت: از برنامه های تحول آفرین در حوزه وقف قم حمایت می کنیم.

خبرنگاران برنامه های تحول آفرین در حوزه وقف قم حمایت می گردد

به گزارش عصر یکشنبه روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در ملاقات مدیران اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: ظرفیت های بسیار خوبی در موضوع وقف در قم داریم که باید از آن ها به نحو شایسته بهره برد.

وی بابیان اینکه اماکن و بقاع متبرک امامزادگان جزو جاذبه های معنوی استان به شمار می آیند یادآور شد: سالانه بیش از 20 میلیون زائر داخلی و خارجی به شهر مقدس قم مشرف می شوند که بقاع متبرک می توانند در میزبانی از ایشان و توسعه گردشگری مذهبی نقش مهمی ایفا نمایند.

استاندار قم بابیان اینکه باورهای دینی مردم یک زمینه و بستر برای امر وقف است، احیاء و اعتلای این فرهنگ را ضروری دانست و گفت: می توانیم با جهت دهی به این باورها زمینه روزآمدی، بهنگام سازی و کارآمدی بیشتر امور خیریه را فراهم کنیم.

وی فرهنگ سازی در راستای سوق دادن امور خیر به حمایت از علم و دانش، نخبگان علمی و اقتصاد دانش بنیان را ازجمله الگوهای جدید در بحث وقف دانست و اعلام کرد: در موضوع سلامت مردم نیز در شرایطی که با شیوع کرونا روبرو هستیم می توانیم جبهه سلامت را با یاری خیران و مردم حمایت کنیم.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود تعامل و همکاری بین دستگاه های اجرایی را در پیشبرد برنامه های استان ضروری دانست و توضیح داد: باید از همه امکانات دولتی در جهت رضایتمندی مردم و خدمت رسانی استفاده نماییم.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1332

به "خبرنگاران برنامه های تحول آفرین در حوزه وقف قم حمایت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برنامه های تحول آفرین در حوزه وقف قم حمایت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید