خمز: تراکتور تا لحظه آخر برای کسب رتبه چهارم می جنگد، درباره داوری حرف نمی زنم

به گزارش تعطیلات رو، سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی به بازی پیش می رویم و تا لحظه آخر برای کسب رتبه چهارم می جنگیم.

خمز: تراکتور تا لحظه آخر برای کسب رتبه چهارم می جنگد، درباره داوری حرف نمی زنم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران،پاکو خمز در نشست خبری بعد بازی مقابل مس کرمان، گفت: خیلی خشنود هستم که سه امتیاز بازی را کسب کردیم. دقایقی از بازی عقب می رفتیم و گاهی جلو می آمدیم. دو موقعیت اول بازی را هم تراکتور خلق کرد.

وی با بیان اینکه ما در تمامی بازی ها از همان ابتدا در پی کسب سه امتیاز هستیم، اعلام کرد: در بعضی بازی ها ابتدا باید حریف را خسته کنیم تا به گل برسیم. نیمه اول یک گل به ثمر رساندیم و نیمه دوم با کوشش بیشتر به گل های دیگری دست یافتیم.

خمز در پاسخ به سوالی در رابطه با قضاوت تیم داوری، گفت: من راجع به داوری حرف نمی زنم.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه کمی فریبنده است، شرح داد: بازی راحتی نبود. مس خیلی خوب بازی کرد و با دوندگی بالا، پرس و ارسال توپ بلند به پشت دفاع ما، در پی گلزنی بود.

سرمربی تراکتور در مورد اینکه رقابت برای کسب سهمیه آسیایی تا چه زمانی ادامه دارد، شرح داد: فکر می کنم تا آخر لیگ برتر برای کسب رتبه چهارم رقابت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که تراکتور را فصل آینده قهرمان می کنید؟ اظهار داشت: حتی نمی توان گفت فردا چه اتفاقی می افتاد، چه برسد به فصل بعد! اکنون بازی به بازی پیش می رویم و هدفمان کسب رتبه چهارم است و از الان به فکر فصل بعد نیستم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2305

به "خمز: تراکتور تا لحظه آخر برای کسب رتبه چهارم می جنگد، درباره داوری حرف نمی زنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خمز: تراکتور تا لحظه آخر برای کسب رتبه چهارم می جنگد، درباره داوری حرف نمی زنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید