خیلی از وسایل سرقتی را پیدا نکرده ام، هیچ موقع پشت پسرم نبودم

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران، احمدرضا عابدزاده درباره مهمترین خاطره اش از دوران بازیگری اش شرح داد: خاطره که زیاد دارم. 15 سال که در تیم ملی بودم سعی کردم با تمام وجود در خدمت مردم باشم. خوشبختانه بازی های مختلف در ذهن مردم مانده است از زمان سرمربیگری دهداری و پروین گرفته تا تیم جام جهانی. ان شاءالله مردم همیشه ذهن مثبت به من داشته باشند. آن بازی ها برای مردم شاد بوده و همیشه برای مردم می ماند.

خیلی از وسایل سرقتی را پیدا نکرده ام، هیچ موقع پشت پسرم نبودم

عابدزاده در خصوص شرایط پسرش امیر عابدزاده که در تیم ماریتیمو پرتغال بازی می کند، یادآور شد: باورتان می شود زیاد با رسانه ای مصاحبه نمی کنم. هیچ موقع پشت پسرم نبودم و خودش با تمام وجود تمرین کرده است. امیر نیازی نداشته من دنبالش بروم و ارتباط بگیرم که به باشگاه اروپایی یا تیم ملی برود. او خودش به اینجا رسیده است. اینکه شبکه ها و رسانه ها به امیر عابدزاده می پردازند نشان می دهد عملکردش مثبت بوده است. امیر هر روز در خانه و با برنامه باشگاه تمرین می کند.

وی در خصوص دستبرد به منزل و مغازه اش شرح داد: جا دارد از نیروی انتظامی تشکر کنم ولی هنوز بخشی از یادگاری های خانوادگی ام را پیدا نکرده ام. در بازی با تیم ملی که چین را 3 بر 2 شکست دادیم، یکسری یادگاری ها خریده بودم از جمله تابلوی چینی که آنها را هنوز پیدا نکرده ام. خیلی چیزها مانده است که امیدوارم بگیرم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1013

به "خیلی از وسایل سرقتی را پیدا نکرده ام، هیچ موقع پشت پسرم نبودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیلی از وسایل سرقتی را پیدا نکرده ام، هیچ موقع پشت پسرم نبودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید