در تعطیلات ریکاوری کردیم، 2 بازی مهم در پیش داریم

به گزارش تعطیلات رو، ساسان خداپرست در مصاحبه با خبرنگاران درباره شرایط تیمش در آستانه دیدارهای هفته دوازدهم گفت: تیم شهرداری ورامین دیر تشکیل شد. بازیکنان ذخیره نیز در اختیار نداریم. متاسفانه از هفته هفتم تا یازدهم همواره دو مصدوم داشتیم. حتی در بازی آخر لیبرو نداشتیم. تعطیلی دو هفته ای باعث شد کمی شرایط مصدومان بهتر گردد اما برای بازی روز یکشنبه باز هم یکی از مصدومان نخواهد رسید.

در تعطیلات ریکاوری کردیم، 2 بازی مهم در پیش داریم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین ادامه داد: تعطیلی بوجود آمده در لیگ اجباری بود اما توانستیم از آن استفاده کنیم و چند روز به بازیکنان استراحت دهیم و سپس تمرینات خود را شروع کردیم. دو بازی مهم داریم تا دور رفت را به انتها برسانیم و در صورت پیروزی می توانیم در جمع 8 تیم قرار بگیریم تا ان شاءالله در مرحله برگشت جبران کنیم.

خداپرست در ادامه تاکید نمود: فشار حاکم بر مسابقات به ضرر تیم هایی مانند ورامین می باشد چرا که بازیکن جایگزین نداریم تا در صورت مصدومیت از آنها استفاده کنیم و قطعا این نحوه برگزاری به تیم هایی مثل شهرداری ورامین لطمه وارد خواهد نمود. نمی دانم چگونه این موضوع را رفع می نمایند اما فشردگی رقابت ها بالاست.

وی در انتها گفت: با این شرایط تمام تیم ها افت خواهند کرد و از دور برگشت این موضوع مشهود خواهد بود. در تعطیلات پیش آمده کمی توانستیم ریکاوری کنیم اما قطعا در ادامه باز هم فشار حاکم بر رقابت ها بر کیفیت تیم ها اثرگذار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2046

به "در تعطیلات ریکاوری کردیم، 2 بازی مهم در پیش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تعطیلات ریکاوری کردیم، 2 بازی مهم در پیش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید