دومین طلای مرادی در مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا چین

به گزارش تعطیلات رو، در مرحله پایانی مسابقات دوو میدانی جایزه بزرگ آسیا نمایندگان ایران به یک مدال طلا و دو مقام چهارمی رسیدند.

دومین طلای مرادی در مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا چین

با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون دو و میدانی در مرحله پایانی مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ آسیا که عصر امروز (آدینه) 17 خرداد ماه در چونگ کینگ چین برگزار گردید نمایندگان دو ومیدانی ایران به یک مدال طلا و دو مقام چهارمی دست یافتند.

در ماده 800 متر امیر مرادی دونده شایسته دوومیدانی ایران با رکورد 1:49.99 دقیقه اول شد و با رفتن رو سکوی نخست این رقابت، جایزه یک هزار و پانصد دلاری را هم گرفت. وی در مرحله نخست که روز سه شنبه برگزار گردید با زمان 1:49.49 دقیقه به عنوان نخست رسیده بود. مرادی با کسب دومین مدال طلای خود در ماده 800 متر این مسابقات سه هزار دلار جایزه کسب کرد.

عبدالرحیم در زاده دیگر نماینده ایران در ماده 800 متر باز هم به مقام چهارمی رسید. درزاده که در مرحله نخست با زمان 1:51.45 دقیقه چهارم شده بود در مرحله پایانی نیز با ثبت زمان 1:53.21 دقیقه به همین مقام دست یافت.

شاهین مهردلان پرتابگر وزنه دو و میدانی ایران در رقابت با رقبای خود با پرتابی به طول 18.35 متر سکوی این مسابقات را از دست داد و به عنوان چهارمی بسنده کرد. مهردلان در دور نخست این مسابقات با رکورد قابل قبول 19.09 متر سوم شد و جایزه پانصد دلاری نیز کسب کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 251

به "دومین طلای مرادی در مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین طلای مرادی در مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید