رئیس جمهور کره جنوبی در لباس خلبانی: قدرت دفاعی به صلح منجر می گردد

به گزارش تعطیلات رو، رئیس جمهوری کره جنوبی در نمایشگاه دفاعی این کشور بر کوشش بیشتر برای تقویت توانمندی دفاعی این کشور برای دستیابی نهایی به صلح تاکید نمود.

رئیس جمهور کره جنوبی در لباس خلبانی: قدرت دفاعی به صلح منجر می گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، مون جائه این، رئیس جمهوری کره جنوبی امروز (چهارشنبه) در نمایشگاه نظامی سئول تاکید نمود که این کشور باید کوشش های خود برای تبدیل شدن به یک کشور پیشرو در صنعت دفاعی را افزایش دهد.

رئیس جمهوری کره جنوبی درحالی که لباس خلبانی به تن داشت وارد نمایشگاه بین المللی دفاعی و هوا فضا (ADEX) شد و سوار جنگنده جت FA-50، اولین جنگنده بومی این کشور شد.

رئیس جمهور کره جنوبی امروز از تقویت حوزه دفاعی این کشور به عنوان ابزاری لازم برای دستیابی به صلح دفاع کرد و گفت: هدف ساخت یک قدرت دفاعی قوی همواره باعث دستیابی به صلح می گردد.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی دفاعی و هوافضا با نام ADEX در حالی در سئول شروع شد که تحت تاثیر خبر مربوط به آزمایش موشک بالستیک کره شمالی نهاده شد.

یکی از مقامات ADEX به خبرنگاران گفت: باوجود شرایط کووید-19 در امسال، انتظار می رود که بازاریابی محصولاتی که به وسیله شرکت های داخلی فراوری شده در این نمایشگاه انجام گردد.

دستکم 440 شرکت از 28 کشور 79 مدل هواپیما و 68 مدل تجهیزات زمینی به نمایش درآمده است. انتظار می رود حدود 300 مقام دولتی و نظامی از 45 کشور در این نمایشگاه شرکت نمایند.

کره جنوبی میخواهد تا سال 2026 بیش از 80 درصد بودجه خرید خود را به فراوریات داخلی با تمرکز بر حوزه هوش مصنوعی، پهپاد، رباتیک و فضا اختصاص دهد.

کره شمالی با انتقاد از تقویت بودجه دفاعی کره جنوبی و افزایش تحرکات نظامی آمریکا در منطقه خود معتقد است که چنین راهبردی باعث بی ثباتی در شبه جزیره کره خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1932

به "رئیس جمهور کره جنوبی در لباس خلبانی: قدرت دفاعی به صلح منجر می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "رئیس جمهور کره جنوبی در لباس خلبانی: قدرت دفاعی به صلح منجر می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور کره جنوبی در لباس خلبانی: قدرت دفاعی به صلح منجر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید