سارقان خانه های مردم دستگیر شدند ، سارقانی که در 4 استان کشور شعبه داشتند

به گزارش تعطیلات رو، سارقان منزل که در قالب 3 باند اقدام به 30 میلیارد تومان سرقت از منازل مسکونی در استان های تهران، البرز، مازندران و کرمانشاه نموده بودند، شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.

سارقان خانه های مردم دستگیر شدند ، سارقانی که در 4 استان کشور شعبه داشتند

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه شرق، در پی وقوع سرقت های متعدد منزل در مناطق مختلف کرج به شیوه تخریب درهای ضدسرقت و ورود از بالکن، رسیدگی به این پرونده ها در اختیار تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز نهاده شد.

کارآگاهان با آنالیز صحنه های سرقت و انجام تحقیقات میدانی پیروز به شناسایی یکی از متهمان شدند و در آنالیز سوابق او محرز شد این فرد دارای سوابق کیفری متعدد است و در حال حاضر با تشکیل باند سرقت پس از شناسایی خانه های خالی از سکنه و با استفاده از خودروهای متفاوت ازجمله پراید و پژو 206 و با تغییر پلاک خودروها اقدام به سرقت می نماید.

دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار نهاده شد تا اینکه پس از چند روز کوشش کارآگاهان، او در حالی که در یکی از مناطق کرج در حال شناسایی منازل خالی از سکنه بود، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد اما بعد از مواجهه با مدارک و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و اقرار کرد با تشکیل یک باند پنج نفره اقدام به 40 فقره سرقت از منازل مسکونی در مناطق مختلف کرج، بابلسر، کرمانشاه و شهرهای استان تهران نموده اند.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه 200 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: با کوشش های کارآگاهان سایر اعضای باند نیز در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر و تعدادی از شکات نیز شناسایی شدند که شکایت آنها در حال رسیدگی است.

او ادامه داد: پرونده سارقان منزل در حال رسیدگی بود که شکایت های جدیدی درخصوص سرقت منزل به شیوه تخریب توپی در و ورود از بالکن از تعدادی از کلانترهای کرج به پلیس آگاهی ارجاع داده شد. در این سرقت ها سارقان با استفاده از دو دستگاه خودرو سمند و پژوپارس پس از ورود به منازل اقدام به سرقت طلا، وجه نقد و اشیای قیمتی می کردند.

وی اضافه نمود: در تحقیقات میدانی ردپای یکی از سارقان حرفه ای منزل که اخیرا از زندان آزاد شده بود، شناسایی و مخفیگاه وی در شهرستان ملارد استان تهران شناسایی شد. سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه کارآگاهان با دریافت نیابت قضائی به شهرستان ملارد اعزام و پیروز به دستگیری متهم شدند، اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی اموال سرقتی شامل لپ تاپ، دوربین، بدلیجات و ... کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم دستگیرشده به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل با همدستی 4 نفر دیگر در قالب دو باند جداگانه در شهر کرج و بعضی از شهرهای استان تهران اعتراف کرد که با کوشش کارآگاهان تمامی اعضای باند در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه اعضای این دو باند سرقت تا به امروز به 41 فقره سرقت اعتراف نموده اند، گفت: ارزش اموال مسروقه بالغ بر 100 میلیارد ریال برآورد شده است و تا به امروز 30 نفر از مال باختگان شناسایی شده اند و کوشش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد. سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در مجموع اعضای این سه باند سارقان منزل به 81 فقره سرقت اعتراف کردند و ارزش اموال سرقتی نیز 300 میلیارد ریال برآورد شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1139

به "سارقان خانه های مردم دستگیر شدند ، سارقانی که در 4 استان کشور شعبه داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارقان خانه های مردم دستگیر شدند ، سارقانی که در 4 استان کشور شعبه داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید