سایت خرید اینترنتی کتاب

به گزارش تعطیلات رو، در پی یک سایت خرید اینترنتی کتاب با تخفیف هستید؟ تا انتهای این مطلب با تجربه پیدا کردن برترین سایت های خرید اینترنتی کتاب با من همراه شوید! آیا پیش آمده است که بخواهید کتابی را به صورت اینترنتی سفارش دهید اما نتوانید به بعضی از فروشگاه های اینترنتی کتاب اعتماد کنید؟ من هم مانند خیلی از شماها ترجیح می دهم در کتابخانه های شهر قدم بزنم، در میان قفسه های کتاب در پی کتاب های مورد علاقه ام بگردم و در نهایت کتابی که می خواهم را به صورت حضوری خریداری کنم.

سایت خرید اینترنتی کتاب

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت قیمت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

اما برای همه ما پیش آمده است در شرایطی قرار بگیریم که نتوانیم خودمان به صورت حضوری برای خرید کتاب های درسی، یاری درسی یا کتاب دانشگاهی مورد نظرمان به بازار برویم و تصمیم بگیریم آن ها را به صورت اینترنتی سفارش دهیم. در چنین شرایطی باید برترین سایت های خرید اینترنتی کتاب را بشناسیم. همان طور که می بینید این روزها به علت شیوع ویروس کرونا ممکن است مجبور باشیم روزهای زیادی را در خانه بمانیم.

اگر به امتحانات انتها ترم نزدیک هستید، اگر دانش آموز کنکوری هستید و یا برای پر کردن اوقات فراغت خود تصمیم به خرید کتاب گرفته اید، بهتر است به جای بیرون رفتن از خانه، یک سایت خرید اینترنتی کتاب پیدا کنید و هر کتابی را که می خواهید به صورت اینترنتی سفارش دهید. برترین سایت خرید اینترنتی کتاب با تخفیف را نمی شناسید؟ خب نگران نباشید؛ با خواندن این مطلب متوجه می شوید چگونه برترین سایت خرید اینترنتی کتاب را پیدا کنید.

چگونه یک سایت خرید اینترنتی کتاب پیدا کردم؟

تا زمانی که به گوگل دسترسی داشته باشیم پیدا کردن یک فروشگاه اینترنتی کتاب در شهر خودمان یا حتی شهرهای دیگر چندان کار دشواری نیست! کافی ست عبارت خرید اینترنتی کتاب دانشگاهی یا کتاب یاری درسی را جستجو کنید تا گوگل زحمت معرفی ده ها سایت مختلف را بکشد! خب تا اینجای کار چالشی نخواهیم داشت اما موضوع اساسی، پیدا کردن معتبرترین سایت های خرید اینترنتی کتاب است.

احتمالا شما هم دوست ندارید مبلغی به ازای خرید یک کتاب به صورت اینترنتی پرداخت کنید اما کتابی به دستتان نرسد یا کتاب مورد نظر با ویژگی ها و کیفیتی که در سایت مشاهده کردید مطابقت نداشته باشد! اگر می خواهید اولین تجربه خود از سفارش کتاب به یک سایت خرید اینترنتی کتاب را به تجربه ای رضایت بخش تبدیل کنید، باید در نحوه انتخاب سایت خرید اینترنتی کتاب دقت داشته باشید. پیش از هر چیزی به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • از سایت های بی نام و نشون خرید نکنید.
  • سابقه فعالیت سایت انتخاب شده را آنالیز کنید.
  • مطمئن شوید افرادی در حال فروش کتاب به شما هستند که در این زمینه تخصص کافی دارند.
  • پیش از پرداخت وجه، از امن بودن درگاه پرداخت سایت خرید اینترنتی کتاب اطمینان یابید.
  • سایت هایی که دسته بندی های جامعی دارند، انتخاب درست تری برای خرید کتاب هستند.
  • سایتی را انتخاب کنید که تنوع زیادی در انواع کتاب (یاری درسی، درسی، دانشگاهی و...) داشته باشد.

سایت خرید اینترنتی کتاب با تخفیف

یکی از ویژگی های دلخواه همه دوست داران کتاب، خرید کتاب با تخفیف است. احتمالا شما هم اگر یک فروشگاه اینترنتی کتاب پیدا کنید که تخفیف های ویژه ای داشته باشد، به خرید و مطالعه کتاب بیش از پیش علاقه مند شوید! بعضی از سایت های اینترنتی کتاب را که مشاهده کنید، می بینید که حتی یک دسته بندی مشخصی را برای کتاب های تخفیفی خود در نظر گرفته اند یا در موقعیت های مختلفی تخفیف های ویژه ای را بر روی بعضی از کتاب ها اعمال می نمایند.

اگر قصد دارید تعداد زیادی کتاب یاری درسی یا دانشگاهی را به صورت اینترنتی سفارش دهید، از سایتی خرید کنید که محصولاتش را با تخفیف به فروش می رساند. تجربه خرید این چنینی نه تنها لذت بخش است، بلکه ارزان هم خواهد بود.

نظرتان راجع به خرید کتاب با ارسال رایگان چیست؟

خرید کتاب بدون هزینه پستی یا ارسال رایگان کتاب هم از دیگر ویژگی هایی است که می تواند علاقه مندان کتاب را ترغیب به سفارش کتاب کند! سایت هایی که این ویژگی را دارند زیاد نیستند اما با یاریی جستجو می توانید سایتی را پیدا کنید که هزینه ای بابت ارسال کتاب ها دریافت نمی نماید. البته این موضوع تنها برای مشتریان ساکن در همان شهر صدق می نماید.

برای مثال اگر یک سایت خرید اینترنتی کتاب در تهران را پیدا کنید و خودتان هم در تهران ساکن باشید، سایت بابت ارسال کتاب به آدرس شما هزینه پستی دریافت نمی نماید. من سایتی را برای خرید اینترنتی کتاب دانشگاهی انتخاب کردم که امکان خرید کتاب با ارسال رایگان را حتی برای مشتری هایی از شهرهای دیگر هم فراهم نموده بود. البته شرط این ارسال رایگان خرید بالای 100 هزار تومان بود.

سایت اینترنتی فروش کتاب باید دسته بندی های متنوعی داشته باشد

سعی کنید سایتی را برای خرید کتاب های مورد احتیاج خود انتخاب کنید که انواع اقسام کتاب ها از کتاب های دانشگاهی، کتاب عمومی، کتاب یاری درسی، کتاب زبان خارجه، کتاب کنکوری و... را داشته باشد. وجود دسته بندی های متنوع در یک سایت فروش کتاب با زبان بی زبانی از معتبر بودن و تخصص این سایت در فروش کتاب می گوید.

از طرفی دیگر زمانی که یک سایت کامل و جامع باشد شما را از مراجعه به سایت های دیگر بی احتیاج می نماید. برای مثال تصور کنید برای خرید یک کتاب دانشگاهی به یک سایت مراجعه نموده اید که صرفا کتاب های دانشگاهی و درسی دارد. در چنین شرایطی اگر قصد داشته باشید یک کتاب عمومی مثل یک رمان هم خریداری کنید، باید زمانی را مجددا صرف پیدا کردن سایتی دیگر کنید.

دیگر کتاب ها را گران نخرید

برترین سایت خرید اینترنتی کتاب، سایتی است که کتاب ها را با قیمت مناسب و واقعی آن ها برای فروش گذاشته باشد. ممکن است تصور کنید هرچه قیمت یک کتاب بیشتر باشد، کیفیت چاپ و صفحات آن بالاتر است. اما توجه داشته باشید که نه قیمت خیلی زیاد نشانه کیفیت بالای یک کتاب است و نه ارزانی زیاد بی حکمت است! بنابراین قیمت مناسب یک کتاب و تطابق قیمت با چیزی که بر روی جلد آن چاپ شده است می تواند یکی از برترین راه های تشخیص برترین سایت های خرید کتاب باشد.

منبع: چمدان
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1850

به "سایت خرید اینترنتی کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت خرید اینترنتی کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید