سیاستمداران آمریکایی در پی نابودی هواوی هستند

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، در اوایل ماه جاری میلادی هواوی برند تلفن هوشمند آنر را فروخت. دلیل این اقدام محدودیت های سختگیرانه ای است که آمریکا برای این شرکت چینی وضع نموده است.

سیاستمداران آمریکایی در پی نابودی هواوی هستند

هواوی به دلیل تحریم های آمریکا نمی تواند با تهیه نمایندگان آمریکایی از جمله گوگل همکاری کند و دسترسی به سرویس های موبایل این شرکت از جمله اندروید قطع شده است.

روز گذشته رن ژنگفی موسس هواوی در پیامی به کارمندان آنر از آنان خواست سختکوش تر باشند تا فعالیت های شرکت جدید بالاتر از حد انتظارات باشد. او در ادامه اشاره نمود تصمیم به فروش برند آنر برای حفظ شغل میلیون ها کارمند این برند، بسیار سخت بوده است.

ژنگفی در سخنرانی خود گفت: موج تحریم های پشت سرهم آمریکا علیه هواوی در نهایت به ما نشان داد بعضی سیاستمداران آمریکایی به جای اصلاح ما، خواستار از بین بردن ما هستند.

آمریکا سال گذشته هواوی را در فهرست سیاه وزارت بازرگانی قرار داد و به این ترتیب صادرنمایندگان تجهیزات از جمله شرکت های تراشه سازی برای همکاری با این شرکت چینی باید از دولت اجازه دریافت نمایند. وزارت بازرگانی آمریکا این قوانین را اخیرا اصلاح نموده و به هواوی اجازه خرید تراشه های 4G را داده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1418

به "سیاستمداران آمریکایی در پی نابودی هواوی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاستمداران آمریکایی در پی نابودی هواوی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید