فروش گوشی های هواوی در چین 66 درصد افزایش یافته است

به گزارش تعطیلات رو، علی رغم تحریم های آمریکا، فروش گوشی های هواوی در بازار چین بهتر از حد انتظار بوده است. طبق گزارش منتشر شده از جانب موسسه تحلیلی کانالیس، آمار فروش گوشی های این شرکت نسبت به سال گذشته 66 درصد افزایش یافته است. در سه ماهه گذشته، هواوی 41.5 میلیون گوشی در بازار چین عرضه نموده و پیروز شده 42 درصد از سهم این بازار را از آن خود کند. حداقل بخشی از این پیروزیت، به حس وطن پرستی کاربران چینی برمی شود.

فروش گوشی های هواوی در چین 66 درصد افزایش یافته است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

در مدت مشابه سال گذشته، هواوی 25 میلیون گوشی را روانه بازار نموده بود و 25 درصد از سهم بازار را در اختیار داشت. همچنین طبق گزارش اقتصادی که هواوی منتشر نموده، درآمد این شرکت در سه ماهه سوم امسال نسبت به سال گذشته 24.4 درصد افزایش یافته است. این کمپانی اخیرا اعلام نموده که در مجموع سه فصل نخست امسال، بیش از 185 میلیون گوشی را روانه بازار نموده که این یعنی شاهد افزایش 26 درصدی نسبت به سال قبل هستیم.

البته پیروزیت هواوی در بازار چین به ضرر دیگر شرکت های مهم این بازار یعنی اوپو، ویوو، شیائومی و اپل تمام شده است. سهم بازار آیفون در این کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 2 درصد کمتر شده است و در سه ماهه گذشته، اپل پیروز به فروش 5.1 میلیون آیفون در این کشور شده که نشان دهنده ضعیف ترین فروش در یک فصل طی 5 سال گذشته است. 40 درصد این فروش مربوط به آیفون 11 است و این خانواده در مجموع توانسته توجه شمار زیادی از کاربران چینی را جلب کند.

به گفته نیکول پنگ، نائب رییس بخش موبایل کانالیس، این افزایش فروش قدرت هواوی را برای مذاکره با زنجیره تامین افزایش می دهد. همچنین او خاطرنشان نموده که با توجه به روابط گسترده هواوی با اپراتورها و کنترل گسترده بر بخش های مختلف این تکنولوژی، در زمینه فناوری 5G در موضع قدرت واقع شده است.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 508

به "فروش گوشی های هواوی در چین 66 درصد افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش گوشی های هواوی در چین 66 درصد افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید