شاهین پرتقاضاترین خودرو در پیش فروش سایپا

به گزارش تعطیلات رو، مراسم قرعه 9 محصولات گروه خودروسازی سایپا شامل، ساینا با رینگ فولادی، شاهین، کوییک دنده ای، کوییک. آر، تیبا صندوقدار با رینگ فولادی، تیبا 2 با رینگ فولادی، سایپا 151، نیسان تک سوز با لاستیک رادیال و نیسان دوگانه سوز با لاستیک رادیال با حضور نهاد های نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی شروع شد.

شاهین پرتقاضاترین خودرو در پیش فروش سایپا

در این طرح فروش سایپا 162 هزار و 181 نفر شرکت کردند که 160 هزار و 521 نفر واجد شرایط حضور در قرعه کشی شدند.

ظرفیت عرضه شده در این طرح فروش 30.000 دستگاه خودرو است و 30 هزار نفر دیگر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند. بر اساس اعلام این شرکت محصولات، شاهین با 37 هزار و 505 نفر و تیبا دو با 31 هزار و 135 نفر پرتقاضاترین خودرو ها در این طرح بودند.

در این طرح 6 هزار دستگاه شاهین، 5 هزار دستگاه تیبا دو، 5 هزار دستگاه خودرو تیبا، 6 هزار دستگاه ساینا، هزار دستگاه سایپا 151، 5 هزار دستگاه کوئیک دنده ای، 600 دستگاه نیسان دوگانه سوز، 400 دستگاه نیسان تک سوز و هزار دستگاه کوئیک دو رنگ عرضه شد.

اسامی منتخبین طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهاد های نظارتی در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد همچنین اطلاع رسانی به وسیله ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام نمایندگان به سایت سایپا مراجعه نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1414

به "شاهین پرتقاضاترین خودرو در پیش فروش سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین پرتقاضاترین خودرو در پیش فروش سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید