شجاعت بازیکنان عامل پیروزی شد، پرسپولیس می تواند فینالیست گردد

به گزارش تعطیلات رو، ناصر ابراهیمی در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص سه بر یک پرسپولیس مقابل الدحیل قطر گفت: بازی منطقی و شجاعانه پرسپولیس دلیل اصلی پیروزی این تیم بود.

شجاعت بازیکنان عامل پیروزی شد، پرسپولیس می تواند فینالیست گردد

مربی اسبق پرسپولیس توضیح داد: بازیکنان پرسپولیس توانستند در طول 90 دقیقه مالکیت توپ را در دست بگیرند همین امر سبب شد تا هافبک های الدحیل نتوانند خلق موقعیت نمایند، وقتی گردش توپ در اختیار تیمی باشد بدون شک موقعیت گل نیز برای همان تیم خواهد بود. این اتفاق برای پرسپولیس افتاد و آنها توانستند بازی باخته را با برد قاطعانه جابجا نمایند.

وی درباره دیدار پرسپولیس و السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اذعان داشت: نبرد حقیقی بازی بعدی پرسپولیس در بین هافبک ها خواهد بود. ژاوی و گابی دو هافبک تاثیرگذار قطری ها هستند که خیلی خوب می توانند نبض بازی را در اختیار بگیرند اما اگر پرسپولیس همچون دیدار با الدحیل ترسی از آنها نداشته باشد می تواند به فینال آسیا برسد.

ابراهیمی درباره فشردگی بازی های پرسپولیس در مهرماه امسال توضیح داد: این تیم صرفا 11 بازیکن دارد پس خیلی نمی تواند به بازیکنانش استراحت بدهد و از آنها در بازی های خیلی مهم استفاده کند. آنها باید در بازی های فشرده خود هم به بردن فکر نمایند، هم عدم مصدومیت. با این حال شرایط روحی آنها بسیار خوب است و فکر می کنم خواهند توانست هم در لیگ برتر و هم در آسیا به پیروزی های متوالی برسند.

وی گفت: نباید فراموش کنیم که این تیم حالا نماینده ایران در فوتبال باشگاهی آسیاست. مدیران ما می توانند ضعف های عمده خود را در خصوص سیاست گذاری برای فوتبال ایران را پشت همین قهرمانی احتمالی پرسپولیس در آسیا مخفی نگه دارند. پس بهتر است هر گونه همکاری را با این تیم داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 74

به "شجاعت بازیکنان عامل پیروزی شد، پرسپولیس می تواند فینالیست گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعت بازیکنان عامل پیروزی شد، پرسپولیس می تواند فینالیست گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید