15 باشگاه مخالف برگزاری لیگ برتر هستند، لیگ جداگانه ای بدون پرسپولیس برگزار نمایند

به گزارش تعطیلات رو، مالک باشگاه تراکتور گفت: پیشنهاد می کنم نام 15 تیم را به تیم قرمز رنگ [پرسپولیس] تغییر داده و بین استان ها تقسیم و لیگ برتر را برای خبرنگارانن برگزار نمایند و برای ما نیز لیگ جداگانه؛ یا اسم 15 تیم را به تیم قرمز پوش تغییر دهند و لیگ را آغاز نمایند.

15 باشگاه مخالف برگزاری لیگ برتر هستند، لیگ جداگانه ای بدون پرسپولیس برگزار نمایند

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه های تراکتور و ماشین سازی تبریز در اظهاراتی که با رادیو ایران داشت، اظهار کرد: اعضای هفت باشگاه تا دیروز (یک شنبه) طوماری را برای لغو لیگ برتر امضا نموده بودند که تعداد باشگاه های امضانماینده لحظه به لحظه افزایش می یابد. حرف ما با خبرنگارانن یکسان بوده و معتقدیم که برگزاری بازی ها در چنین شرایطی امکان پذیر نیست.

زنوزی بیان نمود: دو قشر از برگزاری بازی ها سود می برند، ما مخالف برگزاری بازی ها هستیم چرا که شرایط برگزاری وجود ندارد، وقتی وزیر بهداشت می گوید به زور از من امضا گرفته اند، دیگر چه بحثی باقی می ماند؟ شما نماینده ما در فدراسیون فوتبال هستید، ما که نماینده شما نیستیم. همه به جز فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش، با برگزاری بازی ها مخالف هستند.

مالک باشگاه تراکتور با تأکید بر اینکه بعضی از رسانه ها عدالت را رعایت نمی نمایند، اظهار کرد: 15 باشگاه مخالف برگزاری لیگ برتر هستند و تنها یک باشگاه موافق است؛ پس نوع انعکاس اخبار باید با نسبت 15 به یک باشد، البته تعداد زیادی از رسانه های ورزشی عدالت را رعایت می نمایند و تنها تعدادی از آن ها نگاه رنگی دارند.

وی با اشاره به مخالفت 15 باشگاه با برگزاری مسابقات گفت: پیشنهاد می کنم نام 15 تیم را به تیم قرمز رنگ [پرسپولیس] تغییر داده و بین استان ها تقسیم و لیگ برتر را برای خبرنگارانن برگزار نمایند و برای ما نیز لیگ جداگانه در نظر بگیرند؛ یا اسم 15 تیم را به تیم قرمز پوش تغییر دهند و لیگ را آغاز نمایند.

وی با اشاره به صحبت های جواد نکونام در یکی از برنامه های رادیویی گفت: ما هم قبلاً همان پیشنهاد آقای نکونام مبنی بر برگزاری 39 بازی به صورت متوالی از شهریور ماه را داده ایم و از این فرصت چندماهه برای ایجاد زیرساخت ها استفاده می کنیم.

زنوزی با اشاره به عدم آمادگی بازیکنان لیگ فزونی، عنوان کرد: چندین بازیکن در روزهای اخیر رباط پاره نموده اند و آمار مصدومان با آغاز بازی ها افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه هزینه بازیکنان مصدوم را باشگاه ها متحمل می شوند، اظهار کرد: بنده پیش از این هم اعلام نموده ام که تحت هر شرایطی صد درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت می کنم و امروز نیز 10 درصد دیگر از مطالبات اعضای تیم را پرداخت کردیم تا بیشترین پرداختی را تیم های تبریزی بین باشگاه های لیگ فزونی داشته باشند.

زنوزی در ادامه ادعا کرد: امروز 60 مورد ابتلای جدید به کرونا در کشور چین ثبت شد که به همین دلیل کل ورزش چین بار دیگر تعطیل شد؛ اما آمار جانباخته ها در کشورمان طی دیروز و امروز سه برابر شده که نشانگر سیر صعودی کرونا در ایران است. بر اساس شنیده ها، این ویروس به تازگی حتی علایم هم نداشته و فرد مبتلا را طی 24 الی 48 ساعت از پای در می آورد. ما اکنون نمی دانیم که یکی از اعضای کادر ماشین سازی به دلیل کرونا فوت نموده یا دلیل دیگری داشته است؟ جوابگوی این مسائل چه کسی است؟

وی در مورد صحبت با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، شرح داد: آقای سهیل مهدی یک بار با بنده تماس گرفت و تلفنی صحبت کردیم که ایشان همچنان حرف خودشان را می زد، به من گفت که با یک اسپانسر قرارداد داریم و از طرفی به ویلموتس هم بدهکار هستیم که من هم گفتم آقای سهیل مهدی، 95 درصد این پول متعلق به باشگاه بوده و تنها پنج درصد آن سهم فدراسیون فوتبال است. دنبال این هستند که از اسپانسر پول بگیرند و هزینه آن هم بر دوش باشگاه هاست.

مالک باشگاه تراکتور در پاسخ به این سئوال که تکلیف لیگ قهرمانان آسیا در صورت تعطیلی لیگ برتر، چه می گردد، گفت: این موضوع مشکل من نیست، بقیه لیگ هایی که تعطیل کردند می خواهند چه کار نمایند؟ مگر سایر کشورها باشگاه آسیایی ندارند؟ 12 باشگاه اماراتی خواهان تعطیلی لیگ این کشور شده اند.

4127/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1133

به "15 باشگاه مخالف برگزاری لیگ برتر هستند، لیگ جداگانه ای بدون پرسپولیس برگزار نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 باشگاه مخالف برگزاری لیگ برتر هستند، لیگ جداگانه ای بدون پرسپولیس برگزار نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید