صدر اعظم اتریش: هرگز چنین سالی را تجربه نکرده ام

به گزارش تعطیلات رو، صدر اعظم اتریش در سخنانی سال 2020 را با توجه به بحران کرونا سالی بسیار سخت و خسته کننده دانست که تا به حال در عمرش تجربه نکرده و تاکید نمود که همچنان تا چندین ماه باید با کرونا زندگی کنیم.

صدر اعظم اتریش: هرگز چنین سالی را تجربه نکرده ام

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سباستین کورتس، صدر اعظم اتریش در آستانه فرارسیدن کریسمس در مصاحبه ای به وقایع سال 2020 پرداخته و آن را سالی بسیار سخت و خسته کننده و طاقت فرسا دانسته و تاکید نمود که من هم در حسرت داشتن یک زندگی معمولی هستم.

وی با اشاره به وقوع بحران کرونا در سال 2020 اعتراف کرد که هرگز تا به حال چنین سالی را تجربه ننموده است. وی علیرغم بعضی خستگی ها و افسردگی ها در عین حال تاکید نمود که روحیه همبستگی در کشورش وی را تحت تاثیر قرار داده است.

صدر اعظم اتریش تاکید نمود که این بیماری به هیچ عنوان سرانجام نیافته و ما باید چند ماه دیگر با آن زندگی کنیم.

وی با توجه به اینکه در دوران کرونا هر گونه تصمیم گیری از طرف دولت ابعاد گسترده ای به همراه داشت از شب هایی در امسال سخن گفت که خواب به چشمانش نیامد.

کورتس همچنین گفت که او نیز مانند همه بعد از ماه ها اقدامات ضد کرونایی از این بحران خسته شده است. به عنوان یک فرد در اجتماع محدودیت ها در روابط خصوصی وی را نیز آزار می دهد.

وی همچنین گفت: اگر چه پاییز و زمستان سختی را می گذرانیم اما من با اطمینان به سال 2021 می نگرم. ما می توانیم در تابستان به شرایط معمولی بر گردیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی سختی کار در دوران بحران کرونا را اطلاعات دائما جدیدی درباره این ویروس دانست که در لحظه باید برای آن تصمیم گیری گردد. صدر اعظم اتریش همچنین به خطاهای خود در دوران بحران کرونا اشاره نموده و گفت: ما باید در پاییز سریع تر واکنش نشان می دادیم.

صدر اعظم اتریش در بخش دیگری از سخنانش به مسئله واکسیناسیون در کشورش پرداخته و بار دیگر بر غیر اجباری بودن آن تاکید نمود و در عین حال گفت: او هم واکسن را تزریق خواهد نمود و مشتاقانه منتظر روزی است که خانواده اش هم واکسینه شوند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی تاکید نمود که اتریش از روز 27 دسامبر که شروع واکسیناسیون در این کشور است وارد یک مرحله کاملا جدید می گردد.

صدر اعظم اتریش از همه شهروندان حفظ آرامش و پایبندی به قواعد کرونایی در دوران کریسمس را خواهان شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1477

به "صدر اعظم اتریش: هرگز چنین سالی را تجربه نکرده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدر اعظم اتریش: هرگز چنین سالی را تجربه نکرده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید