طراحی داخلی برای خان آموزشگاه

به گزارش تعطیلات رو، خان آموزشگاه واقع در شهر Mountain View کالیفرنیا، سازمانی است غیرانتفاعی که به هرکسی بدون توجه به موقعیت اش تحصیلات رایگان و درجه یک ارائه می دهد.

از ویژگی های این طراحی داخلی سایت، متریال و منابع نامحدود برای هرکسی در سراسر دنیا است و آموزشگاه برای این پیشنهادهای باورنکردنی نیاز به فضایی مخصوص داشت؛ آن ها برای اتمام این مأموریت از گروه IA Interior Architects تقاضای یاری کردند.

طراحی داخلی برای خان آموزشگاه

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت آنلاین چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

درخواست آن ها برای این طراحی داخلی مکان جدید این بود:

جسورانه باشد. به این معنا که آن ها لزوماً نمی خواستند که این مکان احساسی مانند یک اداره داشته باشد و یا نفیس و سلطنتی باشد.

تمام قسمت های طبقه دوم این ساختمان 2 طبقه، به صورت پلان آزاد طراحی شد که به دلیل پنجره های فراوان روشن و دل باز است، هم چنین یک پنجره سقفی در بخش میانی قرار گرفته است. چندین فضای نشست و کار مشترک در محیط قرار داده شد. در مجموع رنگ های روشن در فضا پراکنده شده اند تا محیطی امیدبخش برای فعالیت به وجود آید.

سقف کاذب این طبقه برای افزایش ارتفاع و احساس بزرگ تر بودن فضا، برداشته شد.

بر روی بعضی از دیوارها نیز تخته سیاه هایی گذاشته شد برای ایجاد ارتباط بین افراد و متعادل کردن فضای صنعتی محیط با عنصری ساده.

منبع: design-milk

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 738

به "طراحی داخلی برای خان آموزشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی برای خان آموزشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید