عکس های جاسوسی از تازهترین بنتلی کانتیننتال ، از رانندگی با کروکی کلاسیک تازه لذت ببرید

به گزارش تعطیلات رو، عکس های جاسوسی که از بنتلی کانتیننتال جی تی سی (Bentley Continental GTC) انتشار یافته به فیس لیفت این خودروی پر هوادار سقف کروکی نگاهی واضح تر می دهد.

عکس های جاسوسی از تازهترین بنتلی کانتیننتال ، از رانندگی با کروکی کلاسیک تازه لذت ببرید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از موتور 1، بهار در بیشتر نیمکره شمالی سر برآورده است. چمن ها در حال سبز شدن هستند و گل ها شکوفه می دهند به جز در قلمرو شمالی (مکان های نزدیک به قطب شمال)، جایی که زمین پوشیده از برف باقی می ماند و دمای هوا زیر صفر است. این آب و هوا برای آزمایش مدل های نو خودرو، حتی کانورتیبل هایی (خودروهای تبدیل شونده سقف رو باز که به اصطلاح سقف کروک نیز نامیده می شوند) مانند بنتلی کانتیننتال GTC که اخیرا مشاهده کردیم، ایده آل است.

رانندگان اخیرا در تست های این خودروی نو بنتلی بسیار فعال بوده اند. در اوایل این هفته شاهد واضح ترین عکس های کوپه کانتیننتال GT بودیم که سال جاری چندین بار در حال آزمایش مشاهده شده است. آخرین باری که ما شاهد این حجم از فعالیت رانندگان در تست خودرو بودیم، قبل از عرضه بنتلی فلائینگ اسپور به بازار بود.

مانند عکس هایی که اخیرا از کوپه کانتیننتال GT انتشار یافته اند، تصاویر GTC واضح ترین عکس ها هستند. چراغ های جلو کمی بیضی شکل هستند و شامل نواری از چراغ های LED است. سپر، بالای چراغ های جلو کشیده شده و جلوپنجره کوچک تر اما برجسته تری را در خود جای داده است. به نظر می رسد طراحی کلی از عناصری از زبان طراحی باکالار گرفته شده باشد و نمایه کلاسیکی به بنتلی می دهد.

در تصاویر جاسوسی در حالی که قسمت عقب خودرو در برف و یخ غرق شده است، آنچه را که قبلا دیدیم تایید می نماید. خط گلگیر بارزتر است و درب صندوق عقب کمی بزرگتر از است. بیشتر این تغییرات ظاهرا زیبا هستند، به استثنای تغییرات در بخش موتور خودرو. موتور W12 از سال آینده پس از خاتمه فراوری آخرین نسخه کوپه بنتلی باتور، به خاتمه راه خود می رسد و یک جفت موتور V6 و V8 PHEV جایگزین موتور 12 سیلندری قبلی می گردد. انتظار می رود موتور V8 عملکرد W12 را مطابقت دهد یا بهتر کند.

هنوز اطلاعاتی در خصوص اینکه آیا کانتیننتال GT و GTC نو دارای پیشرانه برقی خواهند بود یا خیر، وجود ندارد. بنتلی اعلام نموده که موتورهای برقی به احتمال زیاد قدرت W12 را دو برابر خواهند کرد. اما فعلا باید منتظر ماند و دید چه جزئیات دیگری در آینده از این خودرو منتشر می گردد.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | داستان بنتلی کمیابی که برقی شد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2304

به "عکس های جاسوسی از تازهترین بنتلی کانتیننتال ، از رانندگی با کروکی کلاسیک تازه لذت ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های جاسوسی از تازهترین بنتلی کانتیننتال ، از رانندگی با کروکی کلاسیک تازه لذت ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید