لیگ قهرمانان اروپا، یورگن کلوپ: یک تانک جنگی بدون خطا بودیم، وقتی می بریم تا 20 دقیقه بعد از بازی حال خودم را درک نمی کنم!

به گزارش تعطیلات رو، یورگن کلوپ بعد از قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان به شدت ابراز خوشحالی کرد.

لیگ قهرمانان اروپا، یورگن کلوپ: یک تانک جنگی بدون خطا بودیم، وقتی می بریم تا 20 دقیقه بعد از بازی حال خودم را درک نمی کنم!

برای لذت بردن از تور اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ پس از فزونی 2 -صفر تیمش در بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تاتنهام از شادی بابت اولین قهرمانی همراه قرمزهای آنفیلد گفت. سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از سرانجام بازی گفت: برای همه طرفداران و بازیکنان تیم خوشحالم. برای خانواده ام هم خوشحالم. تا به حال تیمی شبیه تیم من دیده اید؟ ما یک تانک جنگی بدون خطا بودیم. ما یک دروازه بان داشتیم که کارهای سخت را برای مان آسان کرد. این بهترین شب دوران حرفه ای من تلقی می گردد.

وی در ادامه اضافه کرد: ما یک رئیس فوق العاده داریم، کسی که به جای دخالت در کارهای مان، می گوید بروید جلو چون می توانید کارهای سخت را با موفقیت به انجام برسانید. به طور معمول وقتی می بریم تا 20 دقیقه بعد از بازی حال خودم را درک نمی کنم!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 248

به "لیگ قهرمانان اروپا، یورگن کلوپ: یک تانک جنگی بدون خطا بودیم، وقتی می بریم تا 20 دقیقه بعد از بازی حال خودم را درک نمی کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، یورگن کلوپ: یک تانک جنگی بدون خطا بودیم، وقتی می بریم تا 20 دقیقه بعد از بازی حال خودم را درک نمی کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید