مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم استانبول

به گزارش تعطیلات رو، بعد از اینکه گردش و تفریح خود را در استانبول تمام کردید، پیشنهاد می کنم مراکز خرید را از دست ندهید، بهترین کالا و اجناس منتظر شما هستند! مراکز خرید استانبول مخصوصا در نزدیکی میدان تقسیم علاوه بر اینکه دارای فروشگاه های بسیاری هستند، مراکز تفریحی و گردشگری هم در خود جای داده و هرکسی می تواند ساعت ها در این مراکز گردش کند و لذت کامل ببرد. توصیه می کنم به جهت اقامت در استانبول و لذت بردن از خرید در این شهر، حتما برای رزرو هتل استانبول هم اکنون اقدام کنید و در این راه فلایتیو همیشه همراه شماست.

مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم استانبول

از سفر با تور استانبول لذت ببرید.

مرکز خرید بی اوغلوایش استانبول در نزدیکی میدان تقسیم

اگر به دنبال یک مرکز خرید ارزان قیمت در شهر استانبول هستید، پیشنهاد می کنم که به سمت میدان تقسیم استانبول بروید و همچنین مرکز خرید اوغلوایش استانبول را هم امتحان کنید و بهترین اجناس از جمله پوشاک، کفش، کیف و دیگر محصولات خود را با پایین ترین قیمت خریداری کنید.

مراکز خرید در خیابان های تقسیم استانبول برای مسافران بسیار عالی هستند! به این دلیل که اکثر هتل ها در نزدیکی این مراکز قرار گرفته اند و می توانند بعد از یک خرید چندین ساعته به هتل محل اقامت خودشان بروند و استراحت نمایند.

شاید جای تعجب برای شما داشته باشد که این مرکز خرید بسیار ارزان قیمت هست، اما مارک های معروف در این مرکز خرید نمایندگی دارند و بعد از خرید به این نتیجه خواهید رسید که اجناسی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را خریداری نموده اید، هیچ وقت خرید از بی اوغلوایش را فراموش نمی کنید! البته مراکز خرید عمده در شهر استانبول بسیار زیاد هستند، اما خب بی اغلوایش یکی از بهترین ها به حساب می آید.

مرکز خرید فروم استانبول در میدان معروف تقسیم

فروم یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید شهر استانبول بوده که در قسمت اروپایی شهر قرار گرفته است. در مرکز خرید فروم استانبول دارای 5000 نفر مشغول به کار هستند و 280 برند داخلی و خارجی نمایندگی دارند. شاید باورتان نشود که بیش از 20 میلیون نفر در سال در این مجموعه خرید انجام می دهند. همچنین، مرکز خرید فروم استانبول دارای 495000 متر مربع مساحت دارد.

فروم با بخش های مختلف مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم دیجیتال، لوازم آرایش و غیره در برندهای مختلف مانند اس بولو اسن، کالینز، کوتون، استرادیواریوس، پیرگاردین، برشکا، منگو، ال سی وایکیکی و .. در حال فعالیت هست.

در مرکز خرید جواهر بهترین خرید خود را انجام دهید

جواهر در خیابان استانبول با فاصله دو ایستگاه از میدان تقسیم فاصله گرفته است و می توانید بهترین خریدهای خود را از این مرکز انجام دهید. همچنین، در مرکز خرید جواهر استانبول 245 فروشگاه و مغازه از بهترین برندها معروف در ترکیه و اروپا فعالیت می نمایند. مسافران و گردشگران زیادی به این مکان ها سر می زنند و بهترین خرید خود را از این مراکز انجام می دهند.

جواهر امکانات بسیاری مانند رستوران، سینما، کافی شاپ و پارکینگ با ظرفیت 2500 خودرو را دارا هست. البته، فکر می کنم که شما به جای پارک احتیاج نخواهید داشت. فکر می کنم الان علاقمند باشید به جواهر بروید. متروی میدان تقسیم را سوار شوید و در ایستگاه شیشلی پیاده شوید و اگر صد قدم پیاده روی کنید، به یک تابلوی بزرگ خواهید رسید. برای رسیدن به این مرکز خرید همچنین می توانید از فلایتیو بهره برده که همیشه بهترین قیمت بلیط هواپیما را ارائه می نماید.

مرکز خرید ترکوز با قیمت های کاملا باور نکردنی

ترکوز از بهترین مراکز خرید ارزان قیمت در استانبول بوده که در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است. بعد از یک گردش و دیدن پارک تقسیم و همچنین کافه و رستوران ها، حالا نوبت خرید کردن است. اگر تصمیم گرفته اید که از استانبول خرید نکنید، این مورد را یادآوری کنم که بهترین اجناس با کمترین قیمت را از دست خواهید داد.

منبع: همگردی
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 604

به "مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید