مسئولان آذرباتری دنبال شوک هستند، جایی برای رشد پاسور نیست

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال آذرباتری پس از کسب نتایج ضعیف در رقابت های لیگ برتر والیبال پیش از خاتمه نیم فصل با فرهاد نفرزاده، سرمربی تیم قطع همکاری کرد. آذرباتری در خاتمه هفته یازدهم با 2 پیروزی و 7 امتیاز در قعر جدول رده بندی واقع شده است.

مسئولان آذرباتری دنبال شوک هستند، جایی برای رشد پاسور نیست

نفرزاده در تبادل نظر با خبرنگاران درباره جدایی اش از تیم آذرباتری ارومیه، گفت: برای حضور در لیگ برتر تیمی متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه اندک آماده کردیم. در پی این بودیم تا بازیکنان جوان و کم تجربه به خصوص بازیکنان جوان بومی ارومیه را برای آینده والیبال شهر و تعدادی را برای آینده والیبال ایران آماده کنیم.

وی اضافه کرد: در جهت خوبی هم حرکت کردیم. اما با توجه به اینکه ارومیه علاقه مندان زیادی به والیبال دارد و آنها در پی کسب نتیجه و پیروزی در لیگ هستند، نتایج کسب شده مورد قبول طرفداران نبود. این موضوع اعتراض آنان را در پی داشت تا مسئولان به فکر ایجاد شوک در تیم باشند و در نهایت تصمیم گرفتند با تغییر سرمربی این شوک را اعمال نمایند.

نفرزاده درباره لزوم پشتوانه سازی و بازیکن سازی در والیبال، گفت: تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال به سه دسته تقسیم می شوند. تعدادی در پی قهرمانی هستند، بعضی در پی حضور در مسابقات و تعدادی مثل آذرباتری در پی سازندگی در والیبال می باشند. اگر سازندگی اتفاق نیفتد و همه به فکر نتیجه باشند، هیچ فرصتی به بازیکنان جوان داده نخواهد شد.

سرمربی سابق تیم آذرباتری ادامه داد: اگر همه تیم ها در پی قهرمانی و پیروزی باشند هیچ فضایی برای بازیکن سازی ایجاد نخواهد شد. برای مثال تیم پیکان پس از مصدومیت وادی در ابتدای فصل، دو پاسور جوان به نام فلاحت خواه و تقوی داشت. فلاحت خواه عنوان قهرمانی نوجوانان دنیا و جوانان را در پرونده دارد اما نتوانست نتیجه مورد نظر پیکان را به دست آورد و در نهایت این باشگاه به جذب امیرحسینی پرداخت.

وی تأکید کرد: پاسوری مثل فلاحت خواه حدود سه سال تجربه در لیگ برتر را داشت ولی نتوانست در پیکان عملکرد خوبی داشته باشد. در نهایت جایی برای پرورش و رشد پاسورهای جوان وجود ندارد و همین می گردد که تیم های قدرتمند لیگ ما پاسورهای بالای 40 سال در اختیار دارند چرا که همواره در پی نتیجه هستند. جایی برای پرورش بازیکنان وجود ندارد و در نهایت هزینه آن را والیبال خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1989

به "مسئولان آذرباتری دنبال شوک هستند، جایی برای رشد پاسور نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان آذرباتری دنبال شوک هستند، جایی برای رشد پاسور نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید