مقاله: شرایط و مدارک تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

به گزارش تعطیلات رو، در بخش آموزش عملی، تکنولوژی و ابزارهای نوین دندان پزشکی دیجیتال و بعلاوه تجهیزات و مواد کاربردی تازه درمانی در حیطه دندان پزشکی ارائه می گردد. از جمله درس های تخصصی این دوره در سیستم آموزش عالی این کشور می توان به آمار تخصصی، بیولوژی سلولی و مولکولی، میکروبیولوژی دهان و دندان، آناتومی سر و گردن، رادیوگرافی دندانی، اکولوژی، و کلینیک دندانپزشکی اشاره نمود.

مقاله: شرایط و مدارک تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

دانشگاه مدیترانه ایِ رجیو کالابریا Mediterranean University of Reggio Calabria، دانشگاه کامرینو University of Camerino، و دانشگاه بوزن بولزانو Free University of Bozen-Bolzano برنامه های تحصیلی به نسبت مقرون به صرفه تری را در این رشته تحصیلی برای دانشجویان خارجی طراحی نموده اند. با اینکه دانشگاه پیزا University of Pisa هم در فهرست مقرون به صرفه ترین ها قرار گرفته، اما همزمان در شمار برترین دانشگاه های ایتالیا در این رشته تحصیلی نیز جای ثابتی دارد.

نمره نهایی آزمون از 90 محاسبه می گردد، اما همان طور که پیش تر هم اشاره نمودیم، نمره قبولی هر دانشگاه با دیگری فرق دارد؛ برای مثال نمره قبولی آزمون IMAT در دانشگاه میلان 45-55 اعلام شده در حالی که حداقل نمره از این آزمون برای پذیرش تحصیلی دانشگاه دانشگاه لوییجی ون ویتلی 35-25 است. جهت مطالعه دانشگاه های احتیاجمند آزمون آیمت کلیک کنید.

منبع مقاله: شرایط و مدارک تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1966

به "مقاله: شرایط و مدارک تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: شرایط و مدارک تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید