مقاله: 8 مکان اسرار آمیز و مخفی برای کاوش در تایلند

به گزارش تعطیلات رو، این دریاچه زیبا در تامبون چیانگ هائو قرار دارد. این منطقه، بسیار مرطوب و پر از گل های نیلوفر صورتی فلامینگویی است که پشت علف های فیلی بلند پنهان شده اند. اغلب روستاییان این منطقه برای جمع آوری حلزون و ساقه های لوتوس (نیلوفر آبی) برای غذایشان به این دریاچه می آیند. در بازدید از این دریاچه در تور تایلند با تعداد زیادی گل لوتوس (نیلوفر آبی) روبرو خواهید شد که همچون ستارگانی در دل آسمان شب روی آب زلال دریاچه شناور هستند.

مقاله: 8 مکان اسرار آمیز و مخفی برای کاوش در تایلند

اگر می خواهید در تور تایلند تجربه زندگی درون یک میوه را تجربه کنید، سری به مجموعه اقامتی باکلاس Baanphasawam بزنید. این منطقه دارای 100 منزل مسکونی شبیه به انواع میوه، سبزیجات و گیاهان است. این مجموعه، بانک دانه دوریان (خارگیل)، میوه عجیب و غریب تایلند، است و باغ های اختصاصی دوریا در این منطقه فراوان است. مساحت این منطقه به 80 هکتار می رسد و با داشتن کوهستان های مرطوب و مه آلود برای علاقه مندان به گیاه شناسی، مکانی بسیار سرگرم کننده در تور تایلند به شمار می آید.

با به همراه داشتن این لیست می توانید تور تایلند متفاوت و جالبی برای خود رقم بزنید.

این معبد 17 طبقه در استان Khlong Mai تایلند قرار دارد که یک اژدهای غول پیکر دور ساختمان آن وجود دارد. این معبد زیبا دارای مقبره ها و مجسمه های بسیار زیبایی است که از آن جمله می توان به مجسمه برنزی بودا اشاره کرد. این معبد یکی از بهترین اماکنی است که علاقه مندان به معماری عجیب و غریب می توانند در تور تایلند از آن بازدید کنند.

منبع مقاله: 8 مکان اسرار آمیز و مخفی برای کاوش در تایلند

انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2014

به "مقاله: 8 مکان اسرار آمیز و مخفی برای کاوش در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 8 مکان اسرار آمیز و مخفی برای کاوش در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید