منصوریان: امیدوارم اولین برد را در آبادان به دست بیاوریم، اعتقادمان به پلن A است

به گزارش تعطیلات رو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد که فردا اولین پیروزی خانگی را تجربه کنند.

منصوریان: امیدوارم اولین برد را در آبادان به دست بیاوریم، اعتقادمان به پلن A است

به گزارش خبرنگاران از آبادان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار صنعت نفت با پدیده گفت: امیدوارم میزبان خوبی برای تیم پدیده باشیم. بازی سختی داریم، به خاطر اینکه پدیده هفته قبل مقابل گل گهر که یکی از بهترین تیم های لیگ است، لقمه گلو گیری شد. در بعضی از صحنه ها حتی می توانستند به گل دوم برسند. همان اعتقاد قبلی را هنوز دارم، تیم ها فاصله ای با هم ندارند و بسیار نزدیک به هم بازی می کنند. فکر می کنم از هفته شانزدهم به بعد کمی تکلیف صدر جدول مشخص شود و بقیه تیم ها به صورت فشرده با هم رقابت می کنند.

وی افزود: امیدوارم با تمریناتی که در هفته گذشته انجام دادیم، با وجود اینکه زمان کم بوده بتوانیم اولین سه امتیاز شهرمان را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم صنعت نفت درباره اینکه آیا فکر نمی کند کسب اولین برد خانگی به یک معضل تبدیل شده است، گفت: خیر، بازی های سنگینی را در هفته های گذشته سپری کردیم. نمی توانم بگویم با تیم های بهتر، اما با تیم های متمول تر بازی کردیم و فرایند بسیار خوبی داشتیم. دو باخت مقابل سپاهان و پرسپولیس داشتیم که می توانستیم در اواخر بازی نتیجه را با مساوی عوض کنیم، ولی کم تلاش تر بودیم. این هم طبیعی است. می خواستیم با دو مهاجم بازی کنیم و ان شاءالله فردا با دو مهاجم بازی می کنیم.

منصوریان در مورد آخرین شرایط مصدومان تیمش گفت: فرزاد جعفری دوران نقاهت خودش را طی می کند و از فردا یا پس فردا به تیم اضافه می شود. اهل شاخه فرایند خوبی را طی و الان پا به توپ شدن را تمرین می کند و فکر می کنم به نیم فصل برسد. مطلق زاده و جبیره هم امروز به اردو اضافه شده اند. تقریبا کم کم کامل می شویم و مصدومان مان کم شده اند.

وی درباره دلیل عدم حضور شروین بزرگ در لیست صنعت نفت گفت: وی مصدومیت داشت و تیم پزشکی صلاح دید که دو هفته در ترکیب نباشد. فکر می کنم فردا جزو 11 بازیکن اصلی باشد.

منصوریان یادآور شد: فشردگی زیادی با توجه به سیستم تیم مان داشتیم. من از تاکتیک عقب بازی کردن خوشم نمی آید، شاید جزو معدود تیم هایی هستیم که سه چهار هفته صبر کردم تیم از لحاظ بدنی درست شود و به تک امتیاز قانع بودم ولی از فردا با همان تاکتیکی که در نفت، ذوب آهن و استقلال سال اول بازی می کردیم، بازی خواهیم کرد. اعتقادمان به پلن A است و همین اعتقاد را هم مردم آبادان دارند، ولی باید مواظب عقب زمین هم باشیم. قطعا تغییراتی در تیم مان داریم و سعی می کنیم بازیکنان مالک مان در داخل زمین باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2032

به "منصوریان: امیدوارم اولین برد را در آبادان به دست بیاوریم، اعتقادمان به پلن A است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: امیدوارم اولین برد را در آبادان به دست بیاوریم، اعتقادمان به پلن A است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید