مهارت محوری ملاک اصلی آیین نامه ارتقاء اساتید دانشگاه فنی حرفه ای است

به گزارش تعطیلات رو، رئیس دانشگاه فنی حرفه ای گفت: آیین نامه ارتقاء اساتید دانشگاه فنی حرفه ای با توجه به مسئله مهارت محور تدوین خواهد شد.

مهارت محوری ملاک اصلی آیین نامه ارتقاء اساتید دانشگاه فنی حرفه ای است

ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی حرفه ای در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره آیین نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی این دانشگاه گفت: وزارت علوم طبق مصوبه ای یک آیین نامه ارتقاء اساتید را به تمام دانشگاه های کشورابلاغ کرد.

صالحی عمران ادامه داد: دانشگاه های فنی و حرفه ای به این نتیجه رسید که آیین نامه ابلاغی از سوی وزارت علوم به دلیل اینکه تاکید بیشتری بر مسائل نظری و فراوری دانش نظری دارد خیلی مناسب دانشگاه فنی حرفه ای که در حوزه مهارتی به فعالیت می پردازد نیست؛ بنابراین تصمیم به تدوین آیین نامه ای متناسب با شرایط خود کرد.

رئیس دانشگاه فنی حرفه ای اظهارکرد: پروسه تدوین آیین نامه ارتقاء اساتید بسیار بزرگ است این آیین نامه میبایست بعد از تصویب در شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم به مرحله اجرا برسد.

وی در انتها اظهار داشت: کمیته هایی در این زمینه مشغول به فعالیت شده اند تا تجربه های بین المللی و تجربه اساتید را مورد مطالعه قرار دهند. ان شاالله به زودی پیشنهاد تصویب آیین نامه ارتقاء اساتید دانشگاه فنی حرفه ای را به شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 576

به "مهارت محوری ملاک اصلی آیین نامه ارتقاء اساتید دانشگاه فنی حرفه ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهارت محوری ملاک اصلی آیین نامه ارتقاء اساتید دانشگاه فنی حرفه ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید