مهدی طارمی: به عزت اللهی گفته بودم گلم را به او تقدیم خواهم کرد، از حالا به ویتنام فکر می کنیم

به گزارش تعطیلات رو، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: پیروزی در بازی اول خیلی مهم بود و خدا را شکر توانستیم با برد جام ملت ها را شروع کنیم.

مهدی طارمی: به عزت اللهی گفته بودم گلم را به او تقدیم خواهم کرد، از حالا به ویتنام فکر می کنیم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران، مهدی طارمی بعد از برد 5 بر صفر ایران مقابل یمن در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم. همین که بازی اول این تورنمنت مهم را با برد پشت سر گذاشتیم خوب است، چرا که همواره بازی اول اهمیت زیادی دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا بعد از گلزنی عدد شش را نشان داده است، یادآور شد: من این گل را به سعید عزت اللهی که به خاطر مصدومیت در جمع ما نیست، تقدیم کردم. قبل از بازی به خودش هم گفته بودم که در صورت گلزنی این کار را انجام خواهم داد. درست است که سعید در جمع ما نیست، اما در قلب ما جا دارد.

طارمی در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه تیم ملی مقابل یمن برخلاف جام جهانی هجومی بازی کرد، گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. قرار نیست ما چون در جام جهانی دفاعی بازی کردیم در جام ملت ها هم با همین روش بازی کنیم. ما حریفان خود را بررسی می کنیم و نباید انتظار داشته باشید مقابل اسپانیا از دقیقه اول حمله کنیم. گاهی اوقات باید مقابل حریفان دفاعی کار کرد و دلخوش به ضدحملات بود و در بعضی بازی ها هم اینچنین هجومی بود.

مهاجم تیم ملی درباره بازی های آینده این تیم نیز عنوان نمود: هدف ما اول شکست یمن بود که به خواسته مان رسیدیم و الان هم همه تمرکزمان روی بازی با ویتنام است. به هیچ وجه بازی ساده ای در این تورنمنت نخواهیم داشت. دیدید که اردن استرالیا را شکست داد. شما دیدید ما در جام جهانی حتی می توانستیم پرتغال را ببریم. به خاطر همین نباید در چنین تورنمنت هایی تیمی را دست کم گرفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 345

به "مهدی طارمی: به عزت اللهی گفته بودم گلم را به او تقدیم خواهم کرد، از حالا به ویتنام فکر می کنیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "مهدی طارمی: به عزت اللهی گفته بودم گلم را به او تقدیم خواهم کرد، از حالا به ویتنام فکر می کنیم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی طارمی: به عزت اللهی گفته بودم گلم را به او تقدیم خواهم کرد، از حالا به ویتنام فکر می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید