ناکامی انیمیشن هالیوودی در چین ، کاهش 9 درصدی درآمد سینماها

به گزارش تعطیلات رو، حتی در یکی از آرام ترین هفته های سینمایی هم تازه ترین انیمیشن هالیوودی نتوانست به اندازه فیلم های هنگ کنگی و هندی تماشاگران چینی را به سالن های تاریک بکشاند.

ناکامی انیمیشن هالیوودی در چین ، کاهش 9 درصدی درآمد سینماها

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، پارک شگفت انگیز با صدای چهره هایی چون متیو برودریک، جنیفر گارنر، میلا کونیس و چند ستاره دیگر داستان دختربچه ای است که ناگهان درمی یابد پارک سرگرمی درون دنیای ذهن او در دنیای واقعی وجود دارد. فیلم نخستین تجربه کارگردانی دیلن براون با سابقه کار در انیمیشن شرکت هیولاهاست که به اتهام داشتن رفتار زننده با زنان از پارامونت اخراج شد و به همین دلیل نامش در فهرست عوامل نیامده است.

پارک شگفت انگیز از 15 مارس در سینماهای آمریکا روی پرده رفته و با فروش 3.3 میلیون دلاری در نخستین هفته اکران در چین در رده سوم جدول پرفروش ها نشست. همین رقم ناچیز باعث شد مجموع درآمد سینماهای چین در انتها هفته به 38 میلیون دلار برسد که بسیار کم است. در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، سینماروهای چینی تا انتها هفته سوم ماه آوریل حدود 9 درصد کمتر برای خریدن بلیت هزینه نموده اند.

با تور چین سفر کنید.

تریلر ضدفساد توفان پی برای سومین هفته پیاپی صدرنشین جدول شد و در شروع چهارمین هفته اکران در چین کمی بیش از 11 میلیون دلار فروخت. مجموع درآمد این فیلم هنگ کنگی پس از 19 روز به رقم 111 میلیون دلار رسیده است. کمدی سیاه نوای کور هم برای دومین هفته پیاپی در رده دوم ایستاد و هشت میلیون دلار فروخت. این تریلر جنایی هندی تا امروز 44 میلیون دلار در سینماهای چین فروخته است.

نکته ناامیدکننده برای هالیوودی ها قرار دریافت شزم! در رتبه ششم جدول پرفروش های چین پس از فقط 18 روز اکران است. این فیلم ابرقهرمانی تا امروز 44 میلیون دلار فروخته که در مقایسه با 298 میلیون دلار آکوامن و 91 میلیون دلار زن شگفت انگیز یک شکست مطلق تجاری به نظر می رسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 189

به "ناکامی انیمیشن هالیوودی در چین ، کاهش 9 درصدی درآمد سینماها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی انیمیشن هالیوودی در چین ، کاهش 9 درصدی درآمد سینماها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید