نجات مشتری در حال خفه شدن به وسیله کارمند رستوران

به گزارش تعطیلات رو، کارمند مک دونالد، مشتری را که بر اثر گیر غذا در گلویش در حال خفه شدن بود نجات داد.

نجات مشتری در حال خفه شدن به وسیله کارمند رستوران

به گزارش خبرنگاران، یک کارمند شعبه مک دونالد در آمریکا با واکنش به موقع خود جان مشتری این رستوران را نجات داد. در حالی که یک مشتری زن حین خوردن ناگت مرغ بر اثر گیرکردن غذا در گلویش در معرض خفه شدن قرار گرفته بود، این کارمند پیروز به نجات جان وی شد. سیدنی رالی 15 ساله بلافاصله وارد عمل شد و به وسیله پنجره خودرو به این مشتری یاری کرد. این اتفاق در یکی از شعبات خدمات سواره مک دونالد در مینیسوتا رخ داد.

این نوجوان با تماشا این زن که از پنجره خودرو دائما سرفه می کرد، بلافاصله خود را به او رساند و با انجام مانور هایملیخ پیروز به نجات این زن شد. او در حین انجام مانور هایملیخ از دختر این مشتری و بعلاوه همکارانش خواست تا با اورژانس تماس بگیرند. سیدنی در این باره گفت: دائما سرفه می کرد و معین بود در معرض خطر قرار گرفته است. به سرعت خود را به خودروی او رساندم. کودک 11 ساله این زن در جایگاه عقب نشسته و کاملا ترسیده بود. درب خودرو را باز کردم و بلافاصله مانور هامیلیخ را انجام دادم. خوشبختانه این نوجوان با انجام به موقع مهارتی که آموخته بود، این زن را از خفه شدن نجات داد.

بیشتر بخوانید

لازم به ذکر است؛ چندی پیش نیز یک کارمند رستوران پیروز شد یک نوجوان را که بر اثر گیرکردن غذا در گلویش در آستانه خفه شدن قرار داشت را نجات دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2030

به "نجات مشتری در حال خفه شدن به وسیله کارمند رستوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات مشتری در حال خفه شدن به وسیله کارمند رستوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید